IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Inquisition (USA) + Lugubre + Sadotank @ Gloppe - Leeuwarden
Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 11-07-2011 18:32 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Donderdag 14 juli 2011:

INQUISITION - USA
LUGUBRE - NL
SADOTANK - NL

Gloppe - Leeuwarden
Deuren: 20.00
Ticket: € 10,-

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-07-2011 22:50 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Hier is al een topic voor skatje

Tot donderdag!!!

edit; toch niet, stond in het Lugubre potic...

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 11-07-2011 22:53]

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 11-07-2011 23:56 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2011 18:32 schreef Deathwish het volgende:
Donderdag 14 juli 2011:

INQUISITION - USA
LUGUBRE - NL
SADOTANK - NL

Gloppe - Leeuwarden
Deuren: 20.00
Ticket: € 10,-

Komen er wel bekenden?

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-07-2011 0:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Zoals?

blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 12-07-2011 12:44 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Het is toch vervelend als er alleen maar onbekenden komen, dat snap ik goed

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 12-07-2011 15:46 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Gelukkig komen er nu veel bekenden, ja!

blackstar666
Posted 12-07-2011 20:00 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Dat is mooi, dan kom ik ook wel even langs

Ate
Usericon van Ate
Posted 14-07-2011 12:50 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

Damn, ik hoop dat Inquisition hier al in Nederland is, ik hoor berichten over vertragingen en annuleringen op schiphol. Hier is Friesland is het helemaal droog, met een zacht briesje hehe

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-07-2011 12:55 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Erg vette show, maar jammer dat ik moet werken! Had Sadotank wel weer eens aan eht werk willen zien, Lugubre ook met de nieuwe zanger.... en Inquisition is altijd geniaal!

Veel plezier!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-07-2011 3:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

CRUSH

Godver wat was dat leuk. Lugubre met nieuwe zanger viel zeker niet tegen en Inquisition was geweldig.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-07-2011 3:48 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 3:43 schreef Argh het volgende:edit: nu wel... was het druk?
Viel wel mee, bij Lugubre was het drukker dan bij Inquisition. Het liep ook behoorlijk uit, Inquisition begon na twaalven pas met spelen, toen moest een aantal mensen al weg ook.

Argh
Usericon van Argh
Posted 15-07-2011 3:49 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Haha ik zie a.s. zaterdag wel weer of er met bloed gekloot is :')

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-07-2011 3:53 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Nee, er is niet met bloed geklooit.

Argh
Usericon van Argh
Posted 15-07-2011 3:54 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Jammer... op het plafond zijn nog steeds vlekken te zien van de aller eerste Black Metal Desecration editie

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-07-2011 3:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Wie speelden er toen?

Argh
Usericon van Argh
Posted 15-07-2011 4:03 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Moet ik even heel hard nadenken maar volgens mij iets van;

Paria
Kerberos

en nog wat meuk... weet het niet eens meer haha

Ik moest voortijdig vertrekken aangezien ik nog niet in Leeuwarden woonde en met iemand mee reed die de volle mep bloed op zich kreeg en het toen wel gehad had...

Ah er is zelfs een topic, dit speelde er;

Zarathustra (D) (exlusive NL gig)
Lugubre
Fluisterwoud
Kerberos
Perditor

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-07-2011 4:06]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-07-2011 4:21 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Nee, daar was ik niet. Ook weinig aan gemist naar mijn idee.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-07-2011 4:22]

Ate
Usericon van Ate
Posted 15-07-2011 8:36 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 3:48 schreef bokaj het volgende:
Viel wel mee, bij Lugubre was het drukker dan bij Inquisition. Het liep ook behoorlijk uit, Inquisition begon na twaalven pas met spelen, toen moest een aantal mensen al weg ook.

Het begon inderdaad wel laat, sadotank begon pas om half 10. En toen die klaar waren, nam lughubre ook ruim de tijd.

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 15-07-2011 12:03 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Inquisition was geniaal, alleen een beetje jammer van die mongool die een joodse vlag wou verbranden :')

Wil je muilperen?

Ate
Usericon van Ate
Posted 15-07-2011 12:46 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 12:03 schreef jelmer2 het volgende:
Inquisition was geniaal, alleen een beetje jammer van die mongool die een joodse vlag wou verbranden :')

Ja, beetje vreemde man. Maar die punkers die wat buiten stonden, volgens mij hebben die ook niet het beste voor met Israel.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 15-07-2011 18:18 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Beetje dom idd. Vlaggen verbranden doe je maar in je achtertuin i.p.v een klein kutzaaltje waar de boel evt. vlam kan vatten

No meat is sweater

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-07-2011 2:25 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 12:03 schreef jelmer2 het volgende:
Helemaal niet gezien eigenlijk. Wanneer was dat?

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 16-07-2011 3:29 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Die vlag kwam de fik niet in, want toen had ik hem al uit zijn handen gescheurd.

Raar statement ook, koop je een vlag voor een tientje, en steek je hem in de fik tijdens een underground show waar geen jood aanwezig is.
Kan je beter het vliegtuig pakken naar Palestina, en daar helpen met stenen gooien.

blackstar666
Posted 16-07-2011 12:53 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Ja, en Ryanair vliegt voor 2 tientjes naar Palestina, dus daar hoef je het ook niet voor te laten

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 21-07-2011 11:16 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Foto's op de Lugubre Faceboek website: https://www.facebook.com/lugubreofficial

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 21-07-2011 12:14 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 3:29 schreef Deathwish het volgende:
Die vlag kwam de fik niet in, want toen had ik hem al uit zijn handen gescheurd.

Raar statement ook, koop je een vlag voor een tientje, en steek je hem in de fik tijdens een underground show waar geen jood aanwezig is.
Kan je beter het vliegtuig pakken naar Palestina, en daar helpen met stenen gooien.

Wat een banale actie idd. Ik mag toch hopen dat jullie deze persoon direct de deur hebben gewezen (?)

an evil incarnation of DEATH!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com