|
Auteur: |
|
|
Donderdag 14 juli 2011: INQUISITION - USA LUGUBRE - NL SADOTANK - NL Gloppe - Leeuwarden Deuren: 20.00 Ticket: € 10,- |
|
quote: Komen er wel bekenden? |
|
Zoals? |
|
Het is toch vervelend als er alleen maar onbekenden komen, dat snap ik goed |
|
Gelukkig komen er nu veel bekenden, ja! |
|
Dat is mooi, dan kom ik ook wel even langs |
|
Damn, ik hoop dat Inquisition hier al in Nederland is, ik hoor berichten over vertragingen en annuleringen op schiphol. Hier is Friesland is het helemaal droog, met een zacht briesje hehe |
|
Erg vette show, maar jammer dat ik moet werken! Had Sadotank wel weer eens aan eht werk willen zien, Lugubre ook met de nieuwe zanger.... en Inquisition is altijd geniaal! Veel plezier! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
CRUSH Godver wat was dat leuk. Lugubre met nieuwe zanger viel zeker niet tegen en Inquisition was geweldig. |
|
quote:Viel wel mee, bij Lugubre was het drukker dan bij Inquisition. Het liep ook behoorlijk uit, Inquisition begon na twaalven pas met spelen, toen moest een aantal mensen al weg ook. |
|
Haha ik zie a.s. zaterdag wel weer of er met bloed gekloot is :') Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nee, er is niet met bloed geklooit. |
|
Jammer... op het plafond zijn nog steeds vlekken te zien van de aller eerste Black Metal Desecration editie Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wie speelden er toen? |
|
Moet ik even heel hard nadenken maar volgens mij iets van; Paria Kerberos en nog wat meuk... weet het niet eens meer haha Ik moest voortijdig vertrekken aangezien ik nog niet in Leeuwarden woonde en met iemand mee reed die de volle mep bloed op zich kreeg en het toen wel gehad had... Ah er is zelfs een topic, dit speelde er; Zarathustra (D) (exlusive NL gig) Lugubre Fluisterwoud Kerberos Perditor [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-07-2011 4:06] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nee, daar was ik niet. Ook weinig aan gemist naar mijn idee. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-07-2011 4:22] |
|
quote: Het begon inderdaad wel laat, sadotank begon pas om half 10. En toen die klaar waren, nam lughubre ook ruim de tijd. |
|
Inquisition was geniaal, alleen een beetje jammer van die mongool die een joodse vlag wou verbranden :') Wil je muilperen? |
|
quote: Ja, beetje vreemde man. Maar die punkers die wat buiten stonden, volgens mij hebben die ook niet het beste voor met Israel. |
|
Beetje dom idd. Vlaggen verbranden doe je maar in je achtertuin i.p.v een klein kutzaaltje waar de boel evt. vlam kan vatten No meat is sweater |
|
quote:Helemaal niet gezien eigenlijk. Wanneer was dat? |
|
Die vlag kwam de fik niet in, want toen had ik hem al uit zijn handen gescheurd. Raar statement ook, koop je een vlag voor een tientje, en steek je hem in de fik tijdens een underground show waar geen jood aanwezig is. Kan je beter het vliegtuig pakken naar Palestina, en daar helpen met stenen gooien. |
|
Ja, en Ryanair vliegt voor 2 tientjes naar Palestina, dus daar hoef je het ook niet voor te laten |
|
Foto's op de Lugubre Faceboek website: https://www.facebook.com/lugubreofficial |
|
quote: Wat een banale actie idd. Ik mag toch hopen dat jullie deze persoon direct de deur hebben gewezen (?) an evil incarnation of DEATH! |
Index / Concerten |