|
Auteur: |
|
|
CD presentatie Khaoz. Zaal open 19.30 tot 01.00 uur, 7,50 euro. Metalband Khaoz presenteert haar nieuwe album in een vette live-show! Met daarnaast optredens van Centurian, Pandemia (CZ) en Detonation De opkomst van Khaoz begon aan het eind van 2008, toen ex- leden van de bands Sinister/Pleurisy /The Embodiment /Houwitser en Dead Head de handen ineensloegen om een old school death metal band op te richten. Na een paar repetities in januari 2009 heeft de band 5 nummers geschreven. Deze nummers zijn helemaal waar Khaoz voor staat: heavy dynamic death metal met ziekmakende samenzang. In april begon de band met de opnames van hun debuut album. Tijdens die opnames, in de Drum Time and Wings of Death studio, schoot de band ook een videoclip voor het nummer ‘Only the Worm’. Om het album de ultieme killersound te geven gingen ze langs bij Harris Johns (bekend van Pestilence, Immolation, Kreator, enz) in zijn Music Lab studio. Op dit moment is de band klaar met een complete setlist om de Kelder te verpletteren! http://www.podiumdekelder.nl/programma/details/khaoz/ Leuk, gaan we wel zijn, hoopjes bekenden in de bands. Ooit nog eens met m'n ouwe bandje met pandemia in tsjechie gespeeld, halverwege jaren 90. Ben benieuwd of ze me nog kennen. En andersom, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat kan, ja. Zijn stem kan mij wel bekoren. Hij zat ook niet voor niets in m'n ouwe bandje te krijsen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben hier waarschijnlijk bij, voornamelijk voor Centurian. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb over de lamp gewreven en mocht een wens doen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Kunnen ze niet gewoon die hele band amputeren? Als ik aanwezig ben is t voor Centurian en Detonation een beetje... Your mother ate my dog! |
|
Eerst een keer live zien, nog niet gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-07-2011 12:30] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nieuwe line up voor 11 december, niet september. Festival gaat DEATH OVER AMERSFOORT heten met: Kutschurft Khaoz Houwitser Funeral Whore Pandemia uit Tjechië Once Begotten Dit begint die zondag in de middag. Flyer komt nog Tevens cd presentatie van Khaoz en Funeral Whore [Dit bericht is gewijzigd door Funeral Whore op 27-10-2011 20:41] Je moeder |
|
Fijns. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: +1 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Idd +1! Zondag in de middag. Dat gaat hem niet worden. Iets met werken de vogende dag. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Index / Concerten |