IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : The Eastpak Antidote Tour 2011
holysjit
Usericon van holysjit
Posted 11-07-2011 22:53 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Wie: A Day To Remember, August Burns Red, The Ghost Inside en Living With Lions.
Wanneer: Vrijdag 11 november 2011
Waar: 013, Tilburg
Kosten: €26,00 excl. servicekosten
Website: www.013.nl

Tevens komt dezelfde tour op 14 november langs de Melkweg in Amsterdam. Meer informatie hier.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-07-2011 23:00 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Wellicht aanwezig; ADTR lijkt me wel gaaf live, ABR is sowieso gaaf live, The Ghost Inside nog nooit geluisterd () en dat Living With Lions timmert ook aardig aan de weg (ook op de tour met Comeback Kid).

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-07-2011 0:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ben er waarschijnlijk wel bij als het langs de AB komt. Twee te gekke bands, één band die het live altijd wel goed doet en een band dat het live wel goed zal doen.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 12-07-2011 0:39 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Op 12 november komt de tour langs in AB Brussel. En daarbij: kan een admin dit topic even in de goede categorie zetten? Sorry voor het verkeerd plaatsen!

[Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 12-07-2011 0:45]

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-09-2011 20:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2011 23:00 schreef Tenderstrike het volgende:
The Ghost Inside nog nooit geluisterd ()

Foei!

Hard aanwezig hierbij als ik dan geen toetsen heb!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2011 20:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Laat je gsm dan maar thuis liggen.

iPim
Usericon van iPim
Posted 02-09-2011 20:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik heb toch die smartf00000n met touchscreen.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2011 20:30 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hipster.

Maar ik ga zo goed als zeker naar de show in de AB. Deze package wil ik niet missen.

iPim
Usericon van iPim
Posted 02-09-2011 20:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ook niet, maar ik ben al sinds Constellations uitgekeken op August Burns Red. A Day To Remember kan hard gaan en The Ghost Inside heb ik al te vaak gemist om dit ook te missen. Living With Lions kan me een worst wezen.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2011 21:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

August Burns Red geeft nog steeds degelijke live-shows weg, dus dat zal wel in orde zijn. En ze spelen twintig keer dezelfde breakdown, dat wordt dus mooi pitten

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 03-09-2011 2:04 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2011 23:00 schreef Tenderstrike het volgende:
The Ghost Inside nog nooit geluisterd ()

Houden zo, wat een prut!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com