|
Auteur: |
|
|
Wie: A Day To Remember, August Burns Red, The Ghost Inside en Living With Lions. Wanneer: Vrijdag 11 november 2011 Waar: 013, Tilburg Locatie: Grote zaal Kosten: €26,00 excl. servicekosten Website: www.013.nl Tevens komt dezelfde tour op 14 november langs de Melkweg in Amsterdam. Meer informatie hier. |
|
Ben er waarschijnlijk wel bij als het langs de AB komt. Twee te gekke bands, één band die het live altijd wel goed doet en een band dat het live wel goed zal doen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op 12 november komt de tour langs in AB Brussel. En daarbij: kan een admin dit topic even in de goede categorie zetten? Sorry voor het verkeerd plaatsen! [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 12-07-2011 0:45] |
|
quote: Foei! Hard aanwezig hierbij als ik dan geen toetsen heb! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Laat je gsm dan maar thuis liggen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb toch die smartf00000n met touchscreen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hipster. Maar ik ga zo goed als zeker naar de show in de AB. Deze package wil ik niet missen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ook niet, maar ik ben al sinds Constellations uitgekeken op August Burns Red. A Day To Remember kan hard gaan en The Ghost Inside heb ik al te vaak gemist om dit ook te missen. Living With Lions kan me een worst wezen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
August Burns Red geeft nog steeds degelijke live-shows weg, dus dat zal wel in orde zijn. En ze spelen twintig keer dezelfde breakdown, dat wordt dus mooi pitten I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Houden zo, wat een prut! |
Index / Heavy Metal |