|
Auteur: |
|
|
Wie: Wolves in the Throne Room + Wolvserpent Datum: ma 31 okt 11 Locatie: Kleine Zaal 013 Zaal open: 19:30 uur Aanvang: 20:15 uur Tickets: € 15,00EX. SERV. KOSTEN Verkoop: START 23-7-2011 Website: http://www.013.nl/event/3751_wolves_in_the_throne_room [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 14-07-2011 18:08] |
|
En op welke datum vind dit heuglijke feit plaats? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: En dan doel je op? |
|
Aanwezig Never have so many sacrificed so much for so few |
|
WitTR, tof. Tilburg, niet zo gek ver weg. Hmmmmm. *ponders* Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ben er nu weer eens bij, laatste keer was 2008 dat ik ze zag en dat was geniaal |
|
Een maandag is niet heel erg handig, maargoed. Kom toch al teveel in de 013 rond die tijd |
|
quote: Was ie dat weer vergeten? Valt niet mee, topics aanmaken. Zeker aanwezig! |
|
quote: Wittr. Maar die andere band klinkt ook wel oke. Aan de samples op hun site te horen. Nouja, samples, het zijn hele nummers hehe. Wel veel synthesizer spul, je moet ervan houden. http://wolvserpent.com/wolvserpent/ |
|
Kaartjes inmiddels in huis. |
|
Vanavond! Misschien wel de laatste keer. |
|
Zo, vette show! Wolvserpent verraste me positief. De samples klonken wel aardig, maar live was het toch een stuk toffer, ondanks alle technische mankementen. WitTR speelden een degelijke show, met als hoogtepunt 'I Will Lay Down My Bones Among the Rocks and Roots'. Ik hoop dat ze nog een andere keer naar Nederland komen, maar als dit hun laatste show zou zijn was het zeker geen verkeerde! |
|
Wolvserpent was erg goed. WITTR was weer intens, geweldige show. |
|
Ben benieuwd... Morgen zijn wij, noordelingen aan de beurt in Vera, Groningen. |
|
Was Wolves in the Throne Room met drie of vier mensen? |
|
Met 3 man, er was wel iemand achter steeds bezig, maar volgens mij speelde hij niks mee. |
|
Wat deed die daar dan? Bomen om hakken en gras maaien? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Nee, ik denk eerder het omgekeerde. Het blijft wel WitTR he. |
Index / Concerten |