![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik doelde op dat stukje, maar kijk die site dan ![]() |
|
IKR, en hij noemt zich al Keith Mina. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ik zeg dat hij / zij / het gewoon wat meer aandacht wil hebben. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Aandachtshoer! ![]() ![]() |
|
maar een belangrijke stap, namelijk het verwijderen van zijn jongeheer, dat doet "hij" toch niet? Dan ga ik toch weer twijfelen wat hij het nu echt wil of dat hij wellicht (weer eens) in de war is. Ik ken de man natuurlijk niet maar hij lijkt mij al zo een onstabiel type a la Kurt Cobain. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-07-2011 9:39] ![]() |
|
quote: Een piemel, én tieten. Lekker hoor! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Idd, lekker je eigen tieten onderblaffen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Wat ontkent hij? Hij/zij ontkent echt niet transgender te zijn, hoor. Hij/zij pikt het echter niet dat hij daarom gebashed wordt. Lezen is lastig, schijnbaar ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:In deze twitter-quote ontkent ie toch helemaal niks? Hij haalt alleen uit naar degene die hem aanvalt, althans zo lees ik het. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
maar wat is was hij/zij nu dan ?? is hij nu homo, of word ze zometeen lesbisch ?? ![]() |
|
Oh ja, ik heb haar gezien een paar maandjes terug. Ze houdt haar piemel en ze is geloof ik dan...lesbisch. Verder is het gewoon een heel onverzorgde vrouw. Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |