|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
MUSKETEER OF DEATH presents: FRI. 14-10-2011 @ De Pit - Terneuzen (NL): BLOOD CEREMONY CAN – An infernal marriage of Sabbath riffing and the manic piping of Jethro Tull. Expect: heavy riffs, paranoia-inducing trills and ‘70’s fills HOODED PRIEST B/NL – Dark heavy rocking doom. Think of an evil gathering from Black Sabbath, Candlemass, Mercyful Fate and Witchfinder General SWAMP MACHINE NL – Heavy as fuck DOOM – w/ (ex-)The MassaCrista, Spoil Engine DOORS: 19:30 - 1st BAND: 20:00 ENTRANCE: €10 VVK / €15,00 ADK Reservations here DRAUGHT-BEER: € 1,50 BEUGELS: € 2,20 info: emillio@musketeerofdeath.nl Crime-scene: De Pit Korte Kerkstraat 28 4531 CL TERNEUZEN THE NETHERLANDS 20 km north of Zelzate (BE) [Dit bericht is gewijzigd door emillio op 19-08-2011 13:02] |
|
Damn, drie NL shows voor Blood Ceremony... 12 oktober staan ze in DB's, Utrecht en de 13de in W2, Den Bosch. Aanwezig in W2. |
|
Als ik voor de poppers zorg, mag ik er dan ook in Utrecht bij zijn? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Daar hebben KDS en JMK vast wel oren naar! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Als Staalman naar DB's komt ga ik zeker m'n best doen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Gewoon komen, biatch. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
In dat geval aanwezig! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Oui, woensdag de 12e (oktober) dus in Utrecht (Van de DB's site): quote: Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Dat wordt 's nachts geen Morgenster en Alexandria. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Que? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Was de A. nou op maandagavond/nacht dicht vorige keer? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Oui, op woensdag gewoon open. <- Tenzij schietpartij. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Wellicht kunnen we de eigenaresse eindelijk schaken. Hete Hettie is er niets bij! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nee man, Tante Rikie (zwarte cross): Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Zo'n burger moeten wij de volgende KPR-hamburgerparty ook! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Die elite-saus ook. "Als het echt goed mag zijn" :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Haha, te prachtig! Ik laat de truffels volgende keer maar thuis. Zondag nog BBQen? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ja = goed. Hopelijk = het weer iets beter. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:"Huize De dikke kater", of bij jou? Ik heb btw vd week geen tijd om naar Hanos te gaan. Jij? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik ook weinig tijd, zaterdag helaas ook niet. Eens even checken. Mail/bel morgen wel even over locatie etc. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Dan maar gewoon supermarkten. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zag dat de 10-packs diepvriesburgers van Europshopper in de aanbieding zijn Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Haal ik de Joppiesaus! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Wijn (JPC) of bier (Finkbrau)? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Schijnen goed te mixen! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |