|
Auteur: |
|
|
Zondag 20 november @ Biebob, Vosselaar Vrijdag 25 november @ Willemeen, Arnhem Zondag 27 november @ Baroeg, Rotterdam Orphaned Land Arkan Myrath Artweg |
|
Ik ben erbij op 20 November, en very siked om Arkan en Orphaned Land! Die andere groepen ken ik nog niet, check ik nog wel eens tegen dan... |
|
Myrath is een leuke liveband, sympathieke gasten ook. Komt qua timing alleen rot slecht uit voor mij. |
|
nice, misschien dat ik ga in de willemeen =D |
|
Kaarten voor de Willemeen gekocht www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hier ook een ticket voor Willemeen gescoord Heb ze gemist bij ProgPower '08 (afgezegd) dus wil die gasten nu wel eens live aan 't werk zien..en horen [Dit bericht is gewijzigd door DESTROYER op 14-11-2011 20:49] "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
|
quote: Gezellig, Balsters! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Gisteren was echt supervet, vooral Arkan en Orphaned Land waren zalig, ook Myrath heeft me zeer aangenaam verrast! Allemaal zeer sympathieke jongens ook, trouwens! |
|
Ja en het wordt hier ook zeker een leuk showtje, een goed feestje op zijn minst |
Index / Concerten |