|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dan koop ik hem wel bij paylogic, hoef ik maar 1,10 te betalen. Wil je muilperen? |
|
Iemand een speelschema, de site van thrashfest zelf laad bij mij niet. Wil je muilperen? |
|
Nee, geen schema. Ook niet op de Romein site volgens mij. In ieder geval, zin in! spelfout weggehaald... |
|
Zin in, vertrek zo naar Leeuwarden! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Zo, wat was dit belachelijk vet zeg!! En wat een volle bak!! spelfout weggehaald... |
|
Beste band? |
|
Ja ben ook benieuwd wat ik op EMM kan verwachten! |
|
Band van de dag: Exodus, A Lesson In Violence heerscht! Goede tweede: Sepultura, want een super setlist Enkel het geluid was bij alle bands niet echt om over naar huis te schrijven, maar goed, betrof ook dag 2 op tour en daags ervoor in Lichtenfels had niemand een soundcheck gehad, en ook in Leeuwarden was er wat dat betreft tijdnood. Daarnaast werd er met zelf meegenomen digitale FOH desks gewerkt waar niet iedereen even enthousiast over was. Op 16 December in Eindhoven wordt die vast beter. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote:Sepultura. Ik moet wel zeggen dat Exodus daarna van mij gestolen kon worden. Heathen was zwak (incl kutgeluid), Destruction was sterk. Wat een feest der herkenning zeg! ff 20 jaar terug in de tijd met Beneath the Remains, Dead Embryonic Cells, Desperate Cry, Mass Hypnosis, Refuse/Resist, Territory en Inner Self Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hier een drumcam video van Leeuwarden: |
|
Staan al wat kwalitatief erg goeie filmpjes op youtube! spelfout weggehaald... |
|
quote:Hier kan ik dus weinig aan toevoegen! En inderdaad, na Sepultura was Exodus toch wel een beetje een tegenvaller. Was voor Exodus beter andersom geweest, want na Sepultura was de zaal ook een stuk leger. En of dat door de uitloop kwam... |
|
Sepultura was vele malen beter dan Exodus. Typisch gevalletje van 'wie een gat graaft voor een ander, valt er zelf in'. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |