|
Auteur: |
|
|
Godmiljaarde http://freedownloads.last.fm/download/218301231/Taught%2Bto%2BConsume.mp3 beluister hem helemaal, ben je compleet verneukt! www.myspace.com/deathtoll80k signature |
|
quote: het begint pas echt na 5 seconden signature |
|
Kun je nagaan. |
|
wat? signature |
|
dusch... na 1'45 haak ik af vanwege de zang...wat een ééntonig geblaat zeg en het leidt zo af dat de rest naar de achtergrond verdwijnt... co-operation not competition! |
|
wellicht daarmee dat ik het like signature |
|
geeft niks hypnos... verschil mag er wezen he? heb nooit zoveel aan die hyper-grind gevonden... waarmee ik bedoel: alles maar vol blaffen, bulken, raggen... zelfde als met de dm van tegenwoordig (*ouwe lul modus aan*)... co-operation not competition! |
|
Als ze het dan toch doen mag het van mij compleet extreem zijn, liefst zelfs, geen halfslachtig gedoe en DM: zelfde liedje ofwel Unleashed, ofwel Azarath signature |
|
die 2e ken ik niet... dus doe mij maar unleashed... dat kan ik tenminste wel volgen, hahahaha. co-operation not competition! |
|
Dit had ik leuker gevonden met een andere zanger, muzikaal wel lekker opgefokt. |
|
Cool, doet me een beetje denken aan Napalm Death nog met Lee Dorrian |
|
vette band!! bruut hakken IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Damn, ik trek dit verbazingwekkend goed. Niet te fancy, raust lekker door. |
|
Het is best vet inderdaad. Gewoon verstand op nul zetten en beuken. Ik moest denken aan Anaalia, eigenlijk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op Obscene Extreme speelde ze voor ons, echt superruig! Dat complete opgefokte trek ik goed . |
|
quote: Ik luister net een minuutje en dat klonk vrij vet, eerste napalm death-achtig, maar dit moet hárd afgespeeld worden. Dus ik luister het morgen wat vroeger ff helemaal. Nu al zin an. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
idd Napalm Deathish, van de hardste soort signature |
|
Ik hield het 1.30 min vol. Toen was de kamer kort en klein. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Doe mij maar Rotten Sound enzo (vooral de laatste), als het dan toch Fins & grindcore moet zijn. Dit is me te middelmatig. Hypnocorus, als je hard wil, ken je Nails - Unsilent Death??? Hard! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-07-2011 22:59] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik snorrem op signature |
|
quote: Dat plaatje mag wel wat meer gehypet worden inderdaad. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zo vreselijk bruut is dit toch ook weer niet? Voor grindcore maatstaven dan. Ik vind het wel lekker klinken Maar mijn voorkeur gaat uit naar Wormrot: En al helemaal naar Noisear: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ok let the namedropping begin: thread over IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dit is 1 nummer? Of zijn het tig nummers aan elkaar? Wat een lading riffs, zeg. En nog vette ook! Dikke old-school napalm death feel oid. Heersend! quote: Volgens mij moet jij het als tig liedjes aan elkaar zien. (*ouwe lul modus aan*) ik vind het ook een beetje vreemd, maar juist vandaar wel een keer lekker, al weet ik niet precies hoe het zit, hehe. quote: Juistem. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-07-2011 22:53] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Index / Heavy Metal |