|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heerlijk bluesy hard-rock uit Zweden. Bestaan sinds 2006 en hebben nu twee albums uit. & Het is allemaal niets nieuws onder de zon, maar het is wel verdraaid lekker. http://www.myspace.com/graveyardsongs "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik durf niet op play te klikken, want die koppen kunnen echt niet. Maar de hoes van de tweede CD is wel mooi. |
|
Je kan het, jij lekker wokkeltje van me... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Spijker op z'n kop, heel erg retro, maar daarom niet minder lekker. Bareuh... |
|
beste plaat van het jaar tot nu toe op het hardere vlak. |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/9337/Graveyard-Graveyard.html Ha, die eerste heb ik ooit nog een review van gemaakt! spelfout weggehaald... |
|
quote:Year of the Goat en Castle al gehoord? Andere lekkere retroband: Wolf People. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Jex Thoth mag ook nog in dat rijtje van mij... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Die 'Totem'-EP iig. De full-length ken ik niet. Verder wellicht Sabbath Assembly en Witch? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
hmm.. aankomend weekend maar eens ff bekijken in Finland, daar spelen ze op Porispere festival... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja, Jex Thoth heerscht ook de pan uit, occulte 70s shit met Jefferson Airplane vocals. kvvellies tips zal ik ook eens checken. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Lekker nummer, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Check deze maar eens: Ik ben persoonlijk wel erg gecharmeerd van Hisingen Blues, lekker catchy plaatje! [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 02-08-2011 22:44] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hier toch nog eens voor gaan zitten. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
Is dit een beetje a la Legend? Ik heb verder echt totaal geen flauw idee en wil de muziek die ik atm aan het luisteren ben níet afzetten. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Bedankt voor de tip! Wat een geheers toch allemaal! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Afgelopen zondag in de Ekko, live maken ze het meer dan waar! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
En vandaag, overigens uitverkocht huis in Merleyn, wederom geweldig! |
|
Mijn 'Hissingen Blues' heeft een bonustrack ('Cooking Brew'). Dus de echte fans weet wat hun te doen staat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
20 maart wederom te bewonderen in Nederland, Doornroosje, Nijmegen ditmaal |
|
quote: Hun 1ste persing houden en the new kid on the block uitlachen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Rest vh album 'Hisingen Blues' spreekt mij eigenlijk een stuk meer aan dan de openingstrack. Eens kijken of er wellicht toch nog ruimte is in m'n top-20. Edit: Dat wordt dan Earth of Ash Borer er uit. Nog eens beluisteren allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 18-12-2011 13:25] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Klinkt niet vervelend. Ook maar even checken op Wacken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |