|
Auteur: |
|
|
Welke film moet je absoluut gezien hebben waarvoor hij de soundtrack heeft gemaakt? Ik vind persoonlijk the fountain en Moon het beste. |
|
Requiem for a Dream uiteraard. Verder is ook Pi een aanrader |
|
Draai de soundtrack van The Fountain regelmatig . Het thema uit Requiem for a Dream is natuurlijk een klassieker geworden. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hey cool, het is ook mijn go-to-soundtrack. Trouwens ook mijn absolute favo film, maar dat terzijde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, The Fountain is geweldig. Voor mij persoonlijk onbegrijpelijk dat ie hier destijds maar zo beperkt en kort in de bios was. Love it or hate it-film. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Daarvoor moet je als kijker een beetje fantasie hebben, voor de gemiddele bezoeker dient alles in hapklare brokken voorgeschoteld te worden. Niet te moeilijk of te vaag want dan haakt men af. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Lux Aeterna is liefde Zie dat hij trouwens ook de muziek gaat doen voor Mass Effect 3? Nais!!! Black seeds of bunny! |
Index / Muziek algemeen |