IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Clint Mansell
anathema88
Usericon van anathema88
Posted 03-08-2011 8:46 by anathema88 Wijzig reactieProfiel van anathema88Quote dit berichthttp://www.chirolonderzeel.be

Welke film moet je absoluut gezien hebben waarvoor hij de soundtrack heeft gemaakt?

Ik vind persoonlijk the fountain en Moon het beste.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-08-2011 8:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Pi, Requiem for a Dream.

Maar met The Fountain en Moon heb je het beste al in huis imo!

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-08-2011 8:59]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 03-08-2011 8:58 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Requiem for a Dream uiteraard. Verder is ook Pi een aanrader



Daops
Usericon van Daops
Posted 04-08-2011 12:43 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Draai de soundtrack van The Fountain regelmatig . Het thema uit Requiem for a Dream is natuurlijk een klassieker geworden.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-08-2011 13:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hey cool, het is ook mijn go-to-soundtrack. Trouwens ook mijn absolute favo film, maar dat terzijde


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 04-08-2011 14:34 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ja, The Fountain is geweldig. Voor mij persoonlijk onbegrijpelijk dat ie hier destijds maar zo beperkt en kort in de bios was. Love it or hate it-film.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 05-08-2011 11:20 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2011 14:34 schreef Daops het volgende:
Ja, The Fountain is geweldig. Voor mij persoonlijk onbegrijpelijk dat ie hier destijds maar zo beperkt en kort in de bios was. Love it or hate it-film.

Daarvoor moet je als kijker een beetje fantasie hebben, voor de gemiddele bezoeker dient alles in hapklare brokken voorgeschoteld te worden. Niet te moeilijk of te vaag want dan haakt men af.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 05-08-2011 11:47 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Lux Aeterna is liefde

Zie dat hij trouwens ook de muziek gaat doen voor Mass Effect 3? Nais!!!


Black seeds of bunny!


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen