|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn clear vinyl met purple splatters zijn net verzonden aus deutschland. Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
Mijn clear nog altijd niet binnen, en omdat er onderhand al meer dan 20 nieuwe en ongespeelde exemplaartjes op eBay en Discogs verschenen is de hype wat afgezwakt en kan ik 'm nog maar voor 150-180 euro flippen in plaats van 300. Flikkers! Ik trek NU een blik advocaten open!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: You have time. You are doing fine. |
|
Maar serieus: zou er iemand zijn die de clear versie heeft gekocht zonder intentie 'em linea recta op Ebay te flikkeren? You have time. You are doing fine. |
|
quote: quote: Vast wel, Duitse sukkels die zichzelf heel serieus nemen als 'verzamelaar' en het cellofaantje niet durven te verwijderen uit angst dat de grading van Still Sealed naar NM+ gaat. Maarre, op eBay en Discogs hebben tot nu toe serieus iets van 25 exemplaren gestaan. Dat is teringveel op een oplage van 100 stuks, en dan tel ik particuliere verkoop op bijv. fora en overige verkoop- / veilingwebsites niet mee. Hebbedingetje voor flippers dus. Maar goed, uiteindelijk belanden die exemplaren wel bij 'échte' collectors (het heeft immers niet zoveel zin om er 200 voor neer te tellen als je alleen maar verwacht 'm voor, weet ik veel, 250 door te kunnen verkopen). Tegen de tijd dat de RB2013-verkoop begint zijn de quick flips hopelijk min of meer van het web verdwenen en verkoop ik de mijne wel. Al had ik liever de versie op gouden vinyl gehad. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
|
|
Die laatste wordt elke luisterbeurt beter. Leuk album. |
|
quote: Dit heb ik nog steeds bij het eerste album, maar Blood Lust vind ik ondertussen wel een sterk album. Het nieuwe album begint goed, maar de laatste helft is vrij saai te noemen... |
|
Godver...ik moet mijn bovenstaande mening van een paar jaar geleden toch herzien. Ik zit Blood Lust nu wederom te horen...en de nummers blijven dankzij de pakkende groove gewoon in je kop zitten. Heerlijke band! bub |
|
Nieuw album "The Night Creeper", 4 september op Rise Above. |
|
The Night Creeper is een beetje langs me heen gegaan. De nieuwe, Wasteland, daarentegen...Wat een plaat! |
|
The Night Creeper is mijn favoriete Uncle Acid plaat. Maar de nieuwe is ook heerlijk. Over 2 weken live in Paradiso Noord, te Amsterdam. Zin in. bub |
|
quote: Inderdaad, vette plaat weer! |
|
Er is een nieuw album. Dit keer een soundtrack voor een fictieve giallo. Geen bijster origineel concept, maar het lijkt alsof er wel serieus tijd ingestoken is tot aan speciaal opgenomen samples van Italiaanse acteurs uit dit soort films dus ga hem binnenkort even aandachtiger luisteren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |