|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
grote aanrader: F-Prot dit is een DOS-virusscanner (die je dus ook in DOS moet draaien, niet in een MS-DOS-prompt scherm!). Het grote voordeel hiervan is is dat er vrijwel geen DOS-virussen meer zijn en dus F-Prot niet mollen. Het is een simpel en krachtig programma, je kunt gewoon scannen en alle geinfecteerde bestanden desinfecteren/verwijderen (dat kan automatisch, dat kan ook op vraag). Het vereist alleen enige zelfdiscipline van de gebruiken om om de zoveel tijd even de computer in DOS op te starten en dat programmatje te draaien, maar dan is je PC ook goed beveiligd. Maar voor mensen die een beetje handig zijn met computers is het ook mogelijk om ff je autoexec.bat aan te passen zodat ie ook automatisch opstart (vraag me niet hoe dát moet..). I rest my case [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 09-05-2002 15:22] 11.45: restate my assumptions |
|
Ik gebruik Norton prima scanner, en heeft ook auto update. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb geen auto... |
|
quote:hehe LOL |
|
quote: hehe, ik wel Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Waar haal je die of een andere goeie scanner vandaan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hey Snaack! Thanx voor deze thread. Ik had dit virus dus en nu issie weg. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik kreeg gister ook een aantal mailtjes met dat virus eraan, gelukkig heb ik een goede virusscanner ... |
|
Ja inderdaad ik krijg die virussen de laatste paar dagen ook al binnen ja heheheh vandaag ook al weer 4 gehad maar lang leve de virus scanner |
|
dat Klez virus is echt een bitch!! ik had dus geen virusscanner (go figure.. ) dus ik helemaal leed met dat virus en alles.. maar hij's nou weer weg enzo... maar was toch echt ff kut *virusscanners download* Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Ja, ik had hem ook bijna. Daarnet kreeg ik een mail, maar mijn virusscanner "greep" het virus beet. |
|
quote:hehe, 4 dagen lag het internet plat, dat leverde me in een keer 14 virussen op |
|
Had ik vanochten bij 5 !!! mailtjes .. Maar Avast weigerde als behalve ze te deleten, dus ikke blij! |
|
Ik spaar die virusen, en stuur weer andere terug van de genen waar ik er weer 1 van heb gekregen. Hou de lol er een beetje in !!! Wiegen Meister ! |
|
Hehe, welke heb je nog niet? Bazzio Attacks!!! |
|
Hmm, ik weet niet of je die dingen terug kan sturen. Kan best een adres zijn dat fake is... |
|
Regelmatig http://windowsupdate.microsoft.com/ bezoeken helpt ook goed. Windows update werkt perfect. |
|
Ja maar helaas (ook voor hun) moeten ze elke dag wel 20 nieuwe maken |
|
EEJ VET BEDANKT VOOR DIE KLEZ TOOL!!! M'N WINDOWS DOET UT WEER |
|
Hmmm ik had 'm ook te pakken eergisteren maar mijn virusscanner pikte 'm er wel uit ik gebruik AVP (Anti Viraltoolkit Pro) www.avp.ch zo ie zo 'n verdomd goeie scanner. |
|
Hmmz, nooit last van gehad, gelukkig. maar ik open dan ook nooit attachments die ik krijg bij een e-mail :p anyway, ik gebruik nod32 als virusscanner. lekker snel en werkt ook nog heel fijn.... alleen nogal onbekend... http://www.nod32.com/home/home.htm |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |