![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dus? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Wil jij graag hip gevonden worden dan? Ik niet in ieder geval, ik wil niet met de meute meelopen ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ik loop juist niet met de meute mee, en daarom ben ik juist hip! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: ik ben zo hip dat er geregeld mensen flauwgevallen als ze mij zien. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ![]() @Staalman: De enige keer dat ik met de meute meeloop is tijdens de avondvierdaagse 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Jezus is idd een aansteller ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: En zo laat je evengoed je gedrag dicteren door wat hip is, goed bezig ![]() Verder gezeik over dit soort dingen graag in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1392246?hl=metal (of zoek wat anders leuks) en verder ontopic, alsjeblieft ![]() Laat de metalhuisvrouwen lekker over het modieus verknippen van t-shirts praten, OK? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-08-2011 13:44] No dogs, no masters. ![]() |
|
*pinkt traantje weg* wat een mooi mod moment!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Wat dat betreft is hij nog steeds de altijd beter wetende moraalridder, als dat ie was voor hij mod werd ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Ik ben blij dat het zo universeel gewaardeerd wordt ![]() Verdere offtopic reacties worden gemodereerd. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik heb nog ongeveer 35 girlies die moeten worden voorzien van een V-hals, een T-shirt waar een girlie van gemaakt mag worden en een grote jas die getailleerd mag worden. Kost dat? ![]() Als we vrienden worden, hoef je het niet op te geven bij de belasting, hehehe ![]() Edit: gemaild! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-08-2011 14:49] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Ik heb trouwens nog zo'n 60 XL shirts die ik wel vermaakt zou willen zien worden tot L. Kost dat? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Dat heb ik andersom. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Off topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:13] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Off topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:13] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Nou, ruilen dan maar? ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Ik heb wel een vrij nichterige smaak qua shirts. Is dat geen bezwaar? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Off topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:13] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Off topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:14] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Off topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:14] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Off topic en laatste waarschuwing. Ik denk aan een weekje... ![]() [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:14] signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: weet jij wat? Ken jij the crass? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |