|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dus? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wil jij graag hip gevonden worden dan? Ik niet in ieder geval, ik wil niet met de meute meelopen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik loop juist niet met de meute mee, en daarom ben ik juist hip! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: ik ben zo hip dat er geregeld mensen flauwgevallen als ze mij zien. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: @Staalman: De enige keer dat ik met de meute meeloop is tijdens de avondvierdaagse 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Jezus is idd een aansteller an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: En zo laat je evengoed je gedrag dicteren door wat hip is, goed bezig Verder gezeik over dit soort dingen graag in dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1392246?hl=metal (of zoek wat anders leuks) en verder ontopic, alsjeblieft Laat de metalhuisvrouwen lekker over het modieus verknippen van t-shirts praten, OK? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-08-2011 13:44] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
*pinkt traantje weg* wat een mooi mod moment!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Wat dat betreft is hij nog steeds de altijd beter wetende moraalridder, als dat ie was voor hij mod werd 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik ben blij dat het zo universeel gewaardeerd wordt Verdere offtopic reacties worden gemodereerd. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik heb nog ongeveer 35 girlies die moeten worden voorzien van een V-hals, een T-shirt waar een girlie van gemaakt mag worden en een grote jas die getailleerd mag worden. Kost dat? Als we vrienden worden, hoef je het niet op te geven bij de belasting, hehehe Edit: gemaild! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-08-2011 14:49] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik heb trouwens nog zo'n 60 XL shirts die ik wel vermaakt zou willen zien worden tot L. Kost dat? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Dat heb ik andersom. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Off topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:13] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Off topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:13] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nou, ruilen dan maar? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik heb wel een vrij nichterige smaak qua shirts. Is dat geen bezwaar? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Off topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:13] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Off topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:14] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Off topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:14] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Off topic en laatste waarschuwing. Ik denk aan een weekje... [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 08-08-2011 19:14] signature |
|
|
|
quote: weet jij wat? Ken jij the crass? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |