Ik ken alleen de split met Tukaaria, op aanraden van ene B.
Hoe is de split met Absum? Ik ben zelf aan het zoeken maar kan weinig vinden.
Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.
Hypnos
Godmadeself
Posted 16-04-2012 14:12 by Hypnos(Hoofdredacteur)
goed spul, FAN!!
signature
bokkie666
Posted 22-04-2012 3:34 by bokkie666
quote:Op 16 april 2012 13:49 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik ken alleen de split met Tukaaria, op aanraden van ene B.
Hoe is de split met Absum? Ik ben zelf aan het zoeken maar kan weinig vinden.
Ligt in het verlengde van de nummers die je al kent. Het is ook maar 1 nummer.
KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Posted 17-08-2024 20:30 by KwelgeestIV
Zit het debuut weer eens te beluisteren. Altijd geniaal gevonden. Obscuur, duister; maar hier zit heel veel meer Leviathan in dan ik mij herinnerde. Die verwrongen gitaar- en melodielijnen.. heerlijk!
Over die twee nieuwe albums overigens beduidend minder te spreken. De een is geheel niet onaardig, maar die andere is een halve Urfaust.
"Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie
Dypfrys
Posted 17-08-2024 20:49 by Dypfrys
Kende dit enkel van naam. Klinkt inderdaad Leviathan. Lekker hoor
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"
mikkasscar
Posted 20-08-2024 15:23 by mikkasscar
quote:Op 17 augustus 2024 20:30 schreef KwelgeestIV het volgende:
Zit het debuut weer eens te beluisteren. Altijd geniaal gevonden. Obscuur, duister; maar hier zit heel veel meer Leviathan in dan ik mij herinnerde. Die verwrongen gitaar- en melodielijnen.. heerlijk!
Over die twee nieuwe albums overigens beduidend minder te spreken. De een is geheel niet onaardig, maar die andere is een halve Urfaust.
Zeer sterk debuut inderdaad met zware Leviathan-inslag, maar toch voldoende eigen smoelwerk.
Ik was ook altijd fan van de split met Tukaaria - ik plaats die band minstens even hoog als Odz Manouk: minder verwrongen, maar meer ongegeneerd catchy met een donkere ondertoon en ongebreideld riffplezier.
Die laatste twee Odz Manouk-albums kwamen schijnbaar uit het niets opgedoken, maar zijn me ook niet echt bijgebleven.
Blijkbaar is er nog een ander nieuw project met één van de mannen betrokken: Դագաղ – Dungeon Lust
Staat straks klaar om te beluisteren
[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 20-08-2024 15:24]