|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
You have time. You are doing fine. |
|
Fan! |
|
signature |
|
Nyan Cat. Een van de meest geniale dingen van 2011. |
|
:') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Sjongejonge. You have time. You are doing fine. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 10-08-2011 17:28] You have time. You are doing fine. |
|
Heeft nog niemand de dubstepversie gepost? Dikke poep "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
|
|
signature |
|
beter: [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-08-2011 20:41] signature |
|
Nyan Cat is echt fantastisch! We gebruiken het altijd als intro op onze shows |
|
quote: Het is misschien een beetje ongebruikelijk om via internet te vragen, maar mag ik alsjeblieft een handtekening? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
vreemd? wasda? signature |
|
signature |
|
signature |
|
Ik ben behoorlijk siked. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Gaaf. |
|
quote: :') Wat gaaf. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Siked: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik heb zo ontzettend hard datzelfde t-shirt. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
|
|
Beh. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
signature |
|
Veel triester dan dit zul je niet vaak mee maken, tering.. Against God and Government |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |