|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 18 November Gorgoroth (NO black) Vader (PL death) Valkyrja (SE black) Toxocara (NL death) Vermin (NL death) Vvk € 16,00 Entree € 18,00 Zaal open 18.00 uur. www.baroeg.nl/tickets.htm www.myspace.com/gorgoroth www.myspace.com/vader www.myspace.com/valkyrjaswe www.myspace.com/toxocara www.myspace.com/verminnl [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 22-11-2011 22:08] |
|
Speelt een dag eerder in Amersfoort ook. |
|
Alleen Vader kan me boeien eigenlijk. |
|
Wellicht aanwezig voor Vader. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vind juist alle 3 de bands gaaf! Eens kijken of ze niet nog wat dichter in de buurt komen. Volgens Massive Music zelf schijnt het en behoorlijk grote tour te gaan worden, dus kans is redelijk groot dat ze nog wel dichterbij komen. Ze staan sowieso nog in Essen zag ik, wat al een heel stuk dichterbij is als Rotterdam. |
|
Van de site van Gorgoroth: 17.11.2011 - Holland, Amersfoort @ De Kelder 18.11.2011 - Holland, Rotterdam @ Baroeg 19.11.2011 - Belgium, Louvain-la-Neuve @ Mass Deathtruction Festival, La Ferme du Biéreau 20.11.2011 - Germany, Essen @ Turock Amersfoort is nog te doen met de trein. Jammer dat de 17e dan op een donderdag valt. |
|
*schop* |
|
dinsdag 22 november staan ze in Metropool Hengelo |
|
Vader nee JE MOEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Toxocana (NL death) Toegevoegd aan de line-up en een flyer toegevoegd! [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 13-10-2011 11:14] |
|
Toegevoegd aan de line-up! Vermin (NL Death) |
|
Aanwezig in Amersfoort. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Aanwezig in Baroeg. |
|
Tijdschema: 22.20 – 23.30 Gorgoroth 21.00 – 22.00 Vader 20.00 – 20.40 Valkyrja 19.15 – 19.40 Toxocara 18.30 – 18.55 Vermin |
|
Lijstje! Metaljan Sjaakie Guttaarist |
|
|
|
|
|
Vrijdag dus geweest en was behoorlijk druk (hoorde dat er zo'n 350 man binnen was). Vermin gemist. Toxocara was even wennen met die electronische invloeden, maar was verder prima. Alleen erg kort en als je dan zo weinig tijd hebt, heeft het ook niet zoveel zin om een zinloos intro (vóór het 2e nummer) van anderhalve minuut af te spelen. Valkyrja was niet onaardig, maar na verloop van tijd begon het wat te vervelen. Wel enthousiast publiek. Vader was de band van de avond voor mij. Lekker geluid en goede mix van oud en nieuw werk. Van Gorgoroth heb ik denk een half uurtje gekeken, maar kon me niet zo boeien en ben toen maar naar huis gegaan. |
Index / Concerten |