|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
er gaat toch maar niks boven Maxthon |
|
quote: Hey das geen antwoord op mijn vraag On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Maar wel een oplossing voor al uw problemen. |
|
uninstallen en opnieuw installen is de oplossing. Er schijnen nogal wat interfaces aangepast te zijn in de 1.0.6 versie van Firefox die problemen kunnen veroorzaken. |
|
quote: edit. ow. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 30-07-2005 22:32] |
|
Yeah, Firefox banner onderaan het forum. Goed bezig. |
|
En als je er op klikt doneer je indirect aan ZM whiieee |
|
quote: Beter. Gaan we gelijk een keer of tien doen. |
|
quote: En dat betekent ... ? De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: Dat je dan een echte browser kunt gaan gebruiken.... Bazzio Attacks!!! |
|
Eeuumm ... . Ja, ja. O ja. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
download met GOOGLE toolbar?? Nee bedankt... |
|
Ik ben nu definitief over van Opera naar Mozilla Firefox. Ik werd er echt gillend gek van dat Opera voortdurend aan het flippen was als ik eMule had draaien. Okay, ik heb niet echt een high-end systeem, maar je kunt het ook overdrijven. eMule is op dit moment nog net zo hard bezig als daarnet toen Opera echt de hele tijd bevroor, maar Mozilla heeft daar helemaal niet onder te lijden. Dus ik snap niet wat de programmeurs van Opera uit hebben zitten vreten, want ik ben ondertussen nog meer te spreken over IE 6.0, dan over Opera 8. En dat wil wat zeggen... Maar gelukkig is er dan nog Mozilla Firefox. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Maar wel zonder google toolbar. Het nut daarvan ontgaat mij een beetje. |
|
quote: Idd. Ik heb het liefst juist zo min mogelijk zooi bovenin mijn scherm. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zeker als je een niet al te grote monitor hebt, ja. |
|
quote: Hoe weet je dat? edit: Alhoewel... de monitor zelf is nog best groot... de maximale resolutie die dat ding aan kan, is alleen wat minder... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-02-2006 22:57] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik heb ook het liefst zo min mogelijk gedoe in beeld, vandaar. Hehe. Maar binnenkort een 20" alhier. |
|
quote: Ik wil ook... ik wil ook... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Maar geen plat scherm, nee, een megabak. 40 euri, gratis een 17" erbij. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Vorige pagina |