|
Auteur: |
|
|
kan er iemand 2 metal fans meenemen en terug naar huis brengen voor graspop dit jaar wonende te berlaar (naast lier in antwerpen) u kan ons altijd mailen op craen-dhont@pi.be of jezuschristus666@hotmail.com alvast bedankt [Dit bericht is gewijzigd door not normal op 09-05-2002 18:37] / |
|
tering, die profiel van jou valt niet te lezen ?!?! Naja...sorry geen ractie op deze vraag... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Nog niet aan de trein gedacht? Jullie wonen toch zo ver niet! |
|
't is maar een schete verre voor jullie! duim in de lucht en liften maar! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
whahahaha FUCK. Die meel is behoorlijk nederlands jung. Dus je kan het wel !! Als je het maar probeert !! "sorry man maar kheb het in mijn mooiste antwerps proberen te schrijven en toch nog verstaanbaar te maken voor hollanders maar het is precies niet echt leesbaar voor nederlanders mijn excuses daarvoor. en nog een vraagje wat vond jij van pim fortuyn ik zou zegge TRHEE MORE TO GO -haider -lepen -de winter bye en toch bedankt" die is toch van jou ?!?! Of niet soms ?! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2626 [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 09-05-2002 21:00] |
Index / Heavy Metal |