|
Auteur: |
|
|
Speel iemand hier misschien ook Everquest? [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 09-05-2002 19:45] |
|
Everquest Sorry, nog nooit van gehoord No regrets and no remorse... |
|
Het is een fantastisch online first-person 3D role-playing game. [Dit bericht is gewijzigd door Avondmist op 09-05-2002 19:42] |
|
Aha. No regrets and no remorse... |
|
Als het ooit nog [lees: binnen 3 jaar] uitkomt, want World of Warcraft begint Daikatana verschijnselen te krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 09-05-2002 20:22] |
|
quote: Daikatana verschijnselen? Je bedoelt Blizzard's normale "policy on release dates": Release Date = Aangekondigde Release Date + 3 jaar ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Die oerlelijkheid is verholpen met een uitbreiding. Maar als je alles er echt goed er uit wil laten zien heb je 512 MB geheugen nodig. Maar het spel heerscht vet. [Dit bericht is gewijzigd door Avondmist op 09-05-2002 21:00] |
|
WOW net het filmje van World of Warcraft gezien. Erg vet. Maar ik vraag me af hoe het gespeelt wordt. |
|
Read the FAQ Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ga niet betalen om te kunnen spelen. |
|
quote: kopieer het spel en zoek een playerrun server My madness, my sadness |
|
http://www.blackmoon-online.com voor een gratis online mmorpg in beta... Je moet trouwens wel een client dowloaden van 900 mb |
|
quote: Cool, dan down ik hem wel even. |
Index / Algemeen |