|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het begint pas over 1.5 uur. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ik ga niet. Jammer, maar er is een AKI zuipfeest. Dit slaat nergens op. |
|
Ben net terug. Celestia was vet kut, vooral die zanger met zijn rare homofiele stuiptrekkingen . Horna daarentegen was en toen nog Taake (zwaar heerschend ) . Dus het was weer zwaar voor mijn nek maar zeker de moeite waard |
|
Okay, dus de zanger van Celestia was klote, hoe was de muziek? Ik ga ze ook zien op Drakkar Hellfest... |
|
quote:nee man die gaye lui waren net zo lachen, die drummer had een make-up tasje bij zich voor zijn lippestift hahahaha taake was -> heersch |
|
quote: De muziek was redelijk saai. Weinig goede riff's. Gitaar hing af en toe tegen het valse aan en de band stond erg apatisch op het podium (op de zanger na dan). Daarbij vond de zanger het nodig om regelmatig een "danny filth" stemmetje op te zetten. |
|
Salacious Gods: jammer van het geluid en brakke show, maar metal mark op inval drums deed toch aardig zijn best... het geluid verneukte een hoop... heb ze veel beter gezien Celestia: afschieten die gore boy george black metal nichten. Naar het schijnt zitten er 2 leden van Mutilation in... nu snap ik waarom ik Mutilation ook een kanker band vindt Horna: live leuker als op cd. Niet erg bijzonder Taake: ook VEEL beter als op cd. Ben nooit een Taake fan geweest, maar na dit concert staat de band een stuk hoger in mijn aanzien Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
waaaaargh, nog 3 uurtjes en ik neem de trein richting Taake & Horna |
|
Wat is die celectia toch een homo band zeg, alshoewel ze uit Frankrijk komen mag het eigenlijk wel. Taake was erg leuk, jammer dat die zanger zo lomp was, ,hij was zo entousiast op het podium dat het snoertje van de microfoon knapte haha, net zo dom. |
|
Horna en Taake waren zeer vet . Celestia was niet zo veel aan en waren zoals eerder al genoemd werd aardig homofiel. Had helaas de eerste band gemist, dacht dat het om 22:00 begon..en met mij ook de aanplak biljetten. Nog wat cd's gekocht wat weer mijn haul van vorige week van de platen en cd beurs weer goed maakt. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ja ja ... Taake en Horna waren bijzonder slecht voor je nek. En Celestia was diep triest... (volgens mij heb ik weer eens niet zoveel toe te voegen aan voorgaande reacties ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik vergat ff om te melden dat salacios gods ook vet waren, ook al was het een beetje rommelig. |
|
ik hoorde opeens bij het muntjes halen wat geluid, bleek salicious gods al te spelen, die had ik dus gemist... celestia vond ik opzich nog wel te pruimen zolang je niet naar het podium keek, de langzamere stukken vond ik overigens wel appart maar nej, niet echt mijn smaak... misschien dat ze op cd beter zijn... het is iig erg originele muziek maar dat hoeft niet positief te zijn. horna blies het dak eraf hehe technisch viel het me wat tegen maar dat maakt niet uit aangezien het beukte als een trein taake vond ik ook beter dan op cd, veel agressiever, mede dankzij die zanegr idd hehe het publiek vond dat duidelijk ook, evenals bij horna. jammer dat ik vette koppijn had, dus ben halverwege taake maar naar het cafe gegaan omdat ik ff rustig aan wou doen: moest nog rijden Je moeder. |
|
quote: Ik heb echt iets gemist |
|
jep, een leuk feestje... Je moeder. |
|
quote: jouw demo wordt ook een leuk feestje ? |
|
geweldig feestje Je moeder. |
|
quote: Ik hoop alleen dat ik niet op de re-realease hoef te wachten . Daarbij wil ik weten wie er nu gaat zeggen, maar *Inside-Lie* wil niets zeggen. Jij mocht ook niets zeggen? |
|
Taake was fantastisch jong, supreme heersen! Horna was ook erg lekker... (in België dus) |
|
quote: uhmz... wat zeggen? Je moeder. |
|
Ik vind dat Horna op een bepaalde FTP moet worden gezet ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
inderdaad Je moeder. |
|
quote: Schrijffoutje.. het eerste zeggen moest zijn: zingen.. |
|
ow das al bekend maar hedde gij msn? beetje geslowchat hier *spankt zichzelf* Je moeder. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |