|
Auteur: |
|
|
Ja te gekke line up. Had graag gegaan voor sowieso Anacrusis, maar dankzij de geboorte van ons dochtertje heb ik een andere leuke prioriteit! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Absoluut een sterke line-up. Twijfelde nog lichtelijk tussen dit en Fiesta City, maar nu de rest van de tour van Forbidden en Communic is afgezegd wordt het toch maar zeker Alcatraz. |
|
Anacrusis. Waarom in Belgiƫ? Hoop dat ze ook wat dichterbij komen. EDIT: Laat maar, ik zie dat het hun enige europese concert is. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 23-08-2011 23:25] |
|
Hierbij nog wat foto's. After All (met Guido Gevels van Cyclone) Anacrusis Helstar Izegrim Forbidden UDO Death Angel Vicious Rumors Helloween De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Festivals --> Alcatraz Metal Festival |
|
Was weer een gaaf old school feestje. Death Angelm Helstar, Vicious Rumors en Forbidden waren een paar van de hoogtepunten, maar eigenlijk was het hele programma wel de moeite waard. |
Index / Concerten |