IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : ?!?treintje komt zo Vorige pagina
Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 13-02-2002 12:00 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

k reis elke dag Rotterdam - Delft op en neer...
NS


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 13-02-2002 12:09 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ach, ik ben gestopt met me druk maken over dit soort ongein. Ik heb altijd een boek mee dus mijn (wacht)tijd besteed ik nuttig. Ik baalde altijd dat ik zoveel uur per week verneukte aan wachten op trein/bus etc. maar nu verneuk ik mijn tijd tenminste niet meer.



lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 13-02-2002 19:29 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

mja, gelukkig moet ik nooit met de trein gaan, is nog een geluk anders kwam ik elke dag telaat op school, niet dat mij dt geeft; maja het is idd niet leuk.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 14-02-2002 10:07 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Tot ik verhuisde moest ik elke dag met de trein naar m'n werk... Ik kwam gewoon elke keer uitgeput aan.. Totaal gestresseerd: komt de trein wel op tijd.. Als ie er is moet je meestal rechtstaan in het tussenstuk... Dat staat dan propvol.. Net voor je bestemming stopt de trein opeens en daar sta je dan weer voor een halfuur.. De menen rond je laten enkele lichaamsgassen vrij...
Ben ik wat blij dat ik nu gewoon twee minuutjes moet stappen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2002 11:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2002 10:07 schreef Sharteel het volgende:
.. Als ie er is moet je meestal rechtstaan in het tussenstuk...

Pff je kon tenminste nog rechtstaan ( )
Hier moet je je in bochten wringen omdat die stoeltjes en gangetjes te klein zijn.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 14-02-2002 13:47 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

De trein is de ergste vorm van openbaar vervoer die er maar bestaat !!!



Wiegen Meister !


Fire
Usericon van Fire
Posted 14-02-2002 14:07 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 14 februari 2002 13:47 schreef Shadow_Smile het volgende:
De trein is de ergste vorm van openbaar vervoer die er maar bestaat !!!


Bussen zijn oor irri, treinen vertrekken of op tijd of te laat maar met bussen weet je het maar nooit, soms zijn ze al minuten vroeger vertokken



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 15-02-2002 22:30 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Pffffff... breek me de bek niet open Ik heb ooit 3 uur op station Tilburg staan wachten (inderdaad, op Vampie) omdat de berm in de fik stond. De NS zou bussen ingezet hebben, maar ik heb er maar 1 zien vertrekken en precies 0 zien aankomen.. erg leuk als er een paar duizend reizigers het station aan het bezetten zijn.

Een relatief grappig voorval was het volgende. Ik stap in Breda (om naar Tilburg te gaan) in en ga zitten. Na vijf minuten wordt er omgeroepen dat de trein niet verder kan rijden omdat er geen machinist beschikbaar is.. of iedereen maar weer uit wil stappen. Na enige aarzeling begeeft toch iedereen zich maar naar de uitgang.. en ja hoor, als de laatste persoon de trein uit is gaan de deuren dicht en rijdt de trein het station uit... vraag ik me toch af hoe.. zo zonder machinist.

En nog een extreem lullige gebeurtenis. Wederom van Breda naar Tilburg. Op het station was het een enorme chaos, maar niemand wist precies wat er aan de hand was. Treinen reden niet, vertrokken op andere perrons dan gebruikelijk en meer van dat soort dingen. Even informeren bij een perronopzichter.. er was een storing Uiteindelijk komt er toch een trein (op een niet gebruikelijk perron uiteraard). Ben er in gaan zitten en na wat extra oponthoud is die dan toch vertrokken. Even buiten Breda wisselt de trein ineens van spoor en aangezeien de meeste reizigers dat traject wel kennen valt dat nogal op. Iedereen keek dan ook vrolijk naar buiten het andere spoor op om te zien wat die storing nou precies inhield.. en tot mijn grote schrik bleek die te bestaan uit een zwarte plastic zak waar een bebloede arm onder uit stak.
Bij deze dan ook het advies om ,tegen alle nieuwsgierigheid in, NIET naar buiten te kijken als er weer eens een zogenaamde storing of aanrijding speelt.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-02-2002 22:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

HEb 1x van een normaal krap 2 uur durende treinreis,uiteindelijk er 7 uur over gedaan. Kwam bijna niet meer verder dan station utrecht, maar zag het niet zo zitten om tussen de junks te slapen. KUT NS. Altijd als ik met de trein van zwolle naar Utrecht niet moet hebben, heeft die geen vertraging en visa versa.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-02-2002 22:43 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik reis redelijk vaak met de trein, maar eigenlijk nog nooit ergens last van gehad.
Denk dat ik bij de lucky few hoor dan.
toevallig één keer vertraging gehad van 10 minuten, maar toen had de trein die ik daarna moest pakken 15 minuten vertraging en haalde ik dus niet alleen mijn aansluiting maar had ik ook nog de tijd om even snel een patatje op Utrecht CS te pakken.
NS...


Life doesn't get much better than this!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-02-2002 23:00 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

NS = Niet Snel

Nee.. allltijd vertragingen.... gewoon om ziek van te worden. Ook wachten de treinen op Station Dordrecht <b> nooit </b> op ook maar een enige aansluiting!

EIKELS!


Ik, Wil Schuurman


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-02-2002 23:04 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2002 22:43 schreef H-K het volgende:

NS...


1 van de weinige die dat vind...


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 15-02-2002 23:21 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Mensen mensen, bekijk het eens anders, jullie mogen wel allemaal langer in de trein zitten voor het zelfde geld. NS-bonustijd heet dat. Wees er nou eens blij mee.

p.s. Mij krijg je de trein niet in, ik heb lekker een autotje


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 16-02-2002 0:15 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik heb eigenlijk niet echt problemen met de NS. Voor mij rijden ze altijd op tijd


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen