|
Auteur: |
|
|
nou? ik moet het weer missen.. |
|
true; ik vind ze geniaal, maar ja, wie ben ik. |
|
Mja, ik ben er geweest gister. Moet zeggen dat het weer erg strak en overweldigend was. De paar nieuwe (tenminste ik neem aan dat ze nieuw waren want ik herkende ze niet) nummers klonken in mijn oren meer als 'echte' liedjes. Van de voorprogramma's vond ik Candiria erg goed. Rabies Caste was wel oke, niet veel bijzonders eigenlijk. En de Genocide Superstars klonken nergens naar . De naam Superstars is trouwens goed te verklaren met Lemmy, Elvis en een gast van de Village People in die band i feel like a hoochiemumma |
|
ben wel grote fan het hardcore maar DEP is me net iets te chaotisch... trek het niet helemaal... maar misschien is het wel grappig om ze es te gaan kijken als ze weer in de buurt zijn REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
hey XdeckX.. straight-edger ? |
|
quote: D'OH u ook zo te zien wat is het toch makkelijk om mekaar zo te herkennen REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
hehehe.. vet wijs. ik vroeg het me al een tijdje af.. en ja, t'is inderdaad makkelijk |
|
volgens mij loopt er hier nog eentje rond... Xnegative nogwatX zaterdag nog naar hoogeveen toe? leuke hardcore show enne dit begint behoorlijk te lijken op slowchat REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Zucht..Dillinger Escape Plan...ik kan t echt niet volgen! Ze stonden in het voorprogramma van SOAD (en NEE, niet WEER die discussie! ) en dat was geen goeie combi...zo'n band moet je niet in je voorprogramma zetten, niemand begreep hun muziek...je moet alleen naar DEP gaan als je er echt van houdt is mijn mening. En dat doe ik niet. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
tja het is inderdaad een genre waar je van moet houden. ik hou er persoonlijk ook niet zo van... beetje te veel chaos... maar t schijnt een ontzettend vette liveshow te zijn dus wil ik dr best wel heen REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Wat is er in Hoogeveen dan? (ik ga daar wel vaker heen.. kwas er trouwens bij Catharsis en uhm, Beans/wartoendhate ook) Maar ik kan niet, hehe. 'k moet zelf 2 keer optreden zaterdag oh uhh die andere X...X is een goeie vriend van me.. XnegativeX is dat. maar die post hier niet zo veel meer, volgens mij. Ik vind de DEP echt geniaal. Beetje de Dream Theater van de Hardcore, zeg maar later. |
|
zaterdag... dan moeten er wat maten van me optreden. Among the living (ex bloodlust leden) mosh dr zijn nog 3 bands geloof ik maar ik moet toch even het voortvloeisel van bloodlust gaan bekijken catharsis was idd wel oke in hoogeveen... wat een dikke show hebben ze REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
hey! dus jij was daar ook, vet. Bloodlust, en dus Among the living ken ik van naam wel... is bloodlust die vegan/sXe metalcore band van hier uit de buurt?? |
|
hangt er vanaf wat jij uit de buurt vindt ze kwamen uit zwolle. toen was het een vega/vegan sxe band nu is roel de basist van bloodlust en nu de zanger van among the living ontzettend dropout (nie meer vegan en nie meer sxe) dus among the living is geen sxe band... wel leden die nog vega/vegan sxe zijn REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
oh ja. wel redelijk uit de buurt.. zwolle kom is nog wel eens. 'kwoon in vroomshoop. tussen almelo en hardenberg, zeg maar.. dus dit is slowchatten? cool.. |
|
weet ik veel of dit onder slowchat valt... en daarbij dit gaat niet meer over metal maar over hardcore.... wie boeit dat nou?? sorry mods maar ik moet toch even met een geestverwant ouwehoeren!! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ik vind Dillenger wel vet maar af en toe net iets te chaotisch... luister liever naar Candiria Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
Index / Concerten |