|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
i hope not.. |
|
Hou het maar bij een vaag bericht tot je meer weet. |
|
'k zal wim van der valk wel eens meelen, hij heeft ooit bij ons gedrumd. hij weet vast meer Oud Vuil. |
|
Suck my piss |
|
nooooooooo!! |
|
minder he? Suck my piss |
|
Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
das nu weer klote. |
|
Wat smurfig zeg... |
|
Damn, goddomme één van de beste death metal bands van ons landje. |
|
quote: idd Suck my piss |
|
Van quintessence: quote: die gasten hebben dus behoorlijk ruzie gehad. |
|
quote:dat lijkt er wel op ja. Jammer hoor. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Idd ... Die ruzie was dus aan het eind van het ZM-fest. Die 2 die eruit gekickt zijn, gingen al naar huis terwijl de anderen nog aan het opruimen waren. Ik hoop dat de 2 overgebleven leden doorgaan, ze verdienen meer succes! Ik be nog steeds erg blij met hun optreden op ZM-fest. |
|
Als je die link leest van Skullfuck weet je helaas beter... Dood. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik verwacht dat Wim, de drummer, wel iets nieuws gaat doen, die gast leeft en ademt metal. |
|
quote: ik kan niet wachten... |
|
Echt jammer dit 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Rajackar, dit bedoelde ik daarnet: |
|
vage gast |
|
Idd... |
|
quote:ben je blij met de smilies? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Héél blij Die wilde ik al zooolang |
|
kan iemand mij vertellen wat dit met centurian te maken heeft?? Suck my piss |
|
Nu ja, één vent van centurian, die tekende een hoes met zn eigen bloed ofzo? was het dat? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |