|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 19 November Rotterdam Deathfest: 7 bands! Decapitated (PL brutal death) Aborted (BE brutal death / deathcore) Fleshgod Apocalypse (IT brutal death) Cyanide Serenity (UK progressive death) Archspire (CA brutal death) When All Life Ends (NL death, ex-Pyaemia members) Vvk € 17,00 Entree € 19,00 Zaal open 15.00 uur www.baroeg.nl/tickets.htm Decrepit Birth is op de gehele tour vervangen door Fleshgod Apocalypse. https://www.facebook.com/event.php?eid=203569106369228 www.myspace.com/decapitated www.myspace.com/abortedmetal www.myspace.com/fleshgodapocalypse www.myspace.com/cyanideserenity www.myspace.com/archspire www.myspace.com/whenalllifeends [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 20-10-2011 10:29] |
|
Feest!! |
|
Woesj!!! Hier wil ik bij zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ah, na 6 jaar Rotterdam Deathfest dus weer terug! Beter! Goed begin, al had Decapitated van mij niet echt gehoeven. Al 2 keer gezien dit jaar en ik geloof het nu wel. Ben benieuwd naar de rest van de bands. |
|
vet package. alleen heeft decapitated niks te maken met brutal death metal. afgelopen weekend weer gezien, maar het is gewoon een fancy metal band, met een hippe stage act, lamme zanglijnen en absoluut niet bruut. ze proberen wat messugah in het zuur te zijn ofzow. sloeg de plank mis in ieder geval. |
|
Krijgen we nog zo'n spectaculair uitschieter als Vomit Remnants jaren terug? Cool dat Rotterdam deathfest terug is! Maar dan willen we wel iets nieuws/speciaals zien, en niet de standaard meuk die overal staat. [Dit bericht is gewijzigd door Defleshed by flieS op 25-08-2011 9:50] |
|
Dag ervoor speelt een deel van deze bands ook en daar staat Archspire ook bij, mogen we die in Rotterdam ook verwachten? |
|
Ik zeg zet Nervecell erbij, hun Dubai death metal is live erg gaaf! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Decreptit... Maar Arnhem komt me beter uit. =) |
|
quote: Strak plan! |
|
quote: |
|
Ja, die maken we morgen samen met nog een andere band bekend |
|
quote: |
|
quote: Vomit Remnants idd jaren geleden in Baroeg gezien, echt te gek... toendertijd kon ik er alleen nergens albums van vinden en had ik natuurlijk de portomonee leeggezopen op het concert haha. |
|
quote: Zo dus: Archspire (CA brutal death) When All Life Ends (NL death, ex-Pyaemia members) |
|
Oeh, Archspire, nice! |
|
quote: top! |
|
Bijgewerkt! |
|
*schop* |
|
Komt er als laatste band nog een grote naam bij, of wordt het een kleine onbekendere band als 7e naam? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hoe laat begint het eigenlijk? |
|
En voorverkoop is er ook nog niet? |
|
Op lastfm is overal Decrepit Birth weggehaald en staat Fleshgod Apocalypse in de plaats. Decrepit heeft dus de tour gecancelled kan ik van op uit gaan? |
|
Als dat zo is, zou ik het niet eens zo erg vinden dat Decrepit Birth niet speelt. |
|
Ik wel |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |