|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Neeeeen want ik ga voor Obtest . Hmmm..... lekker egoistisch weer [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-10-2002 18:48] |
|
"Sear Bliss, Obtest, etc. 20 okt Goudvishal" ? Zenial |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-10-2002 18:50] Je moeder. |
|
Ook maar eens hier posten... Ik ga er heen volgens mij! |
|
Hmm....ga denk ik misschien ook wel, woon toch in Arnhem...en Metal is altijd leuk wel ff kijken of ik nof geld heb |
|
joah soepie en ik zijn dr ook! |
|
het is toch niet dit weekend hé? als het zaterdag is, kan ik niet verjaardag in (zuid)Limburg |
|
quote:tis zondag |
|
ik ga hoedan ook... moet aaleen ff vervooer regelen.. maar dat lukt wel....(hoop ik ) |
|
Lijkt me allemaal wel weer ok .. eens zien hoe de logistiek en financien erbij staan |
|
quote: en de chaos foto's |
|
quote: ow, dan is de flyer van Goudvishal verkeerd, staat Zat 20 Okt...maja, misschien ga ik wel, ff kijken of ik nog geld heb alleen vrienden waar ik altijd mee ga zijn er niet, maja, ga wel in me eentje |
|
quote: Okeej, het is zeker, ik Kom |
|
iek gheb er zin an! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
] - Zenial - Vlkodlak - Dwaallicht - Cadaveria - Valorian Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik kom ook, met m'n broer Thees! |
|
- Zenial - Vlkodlak - Dwaallicht - Cadaveria - Valorian - Vargen - Amarantha |
|
- Zenial - Vlkodlak - Dwaallicht - Cadaveria - Valorian - Vargen - Amarantha - Moordlustige Hamster (dat 'kleine'(lees jonge) jongetje met dat brilletje ) |
|
Jammer dat ze zo te laat kwamen en lag het aan mij, of was de stem niet te horen bij in ieder geval laatste twee bands? (kan ook wel aan mij liggen ) |
|
Klopt het geluid vond ik bij Sear Bliss zo wie zo slecht (keyboard veel te zacht, toeter in het begin veel te zacht, zang veel te zacht) alleen bij het laatste nummer kwam het redelijk goed uit de verf. |
|
Jammer dat ik het moest missen maar het was ècht teveel van het goede geweest... bovendien heb ik bijna de hele dag op bed gelegen . |
|
Heersend.. Jammer dat de bands 2 uur later dan gepland kwamen.. maarja.. uiteindelijk is toch alles doorgegaan.. Helaas speelde Skyforger maar 3 nummers ofzo, terwijl het een gave band was.. Obtest was ook ok, alleen die zanger leek erg stoned te zijn.. maar een strot had hij nog dus.. Bestial Mockery was niet heel interessant Sear Bliss was wel erg gaaf, maar het geluid stond kut afgesteld. Trompet kwam maar bij enkele nummers (zoals The Pagan Winter) echt goed door, al werd het later wel beter.. Verder was het te zacht allemaal.. Grief Of Emerald was goed, maar het geluid stond belachelijk hard! Verder leken ze alles net wat sneller te spelen dan op de cd's, waardoor het slepende wat ik aan de band zo gaaf vind soms ver te zoeken was |
|
Het was erg leuk! inderdaad jammer dat door de vertraging vooral de eerste bands korter moesten spelen. Skyforger speelde maar 3 nummers, dat was dus een echte teleurstelling. Obtest was erg ok, vooral met die hilarische stondede zanger. Bestial Mockery was niet zo bijzonder maar ging wel. Sear Bliss en Grief of Emerald waren SAAI. |
|
het heerschte weer!! haha, de bands waren ook lekker op tijd. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |