|
Auteur: |
|
|
FortaRock presents Zondag 20 november KVELERTAK (No) TOXIC HOLOCAUST (USA) TRAP THEM (USA) WOLVES LIKE US (No) Doornroosje Nijmegen | Open: 18:00, Aanvang: 18:30 | klik hier voor tickets en info |
|
Als ik ga zal dat in Hasselt zijn, denk ik, lijkt me dichter bij Antwerpen... |
|
Je moet die dingen aftrainen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ze gaat misschien mee naar de Eastpack Antidote Tour op voorwaarde dat ik The Lion King in Nederlandse versie zie. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
The Lion King dan nog I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die tekenfilm nog nooit gezien Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nuke the fucking cross!! |
|
Sla deze toch even over. Morgen naar Abomination, donderdag Gorgoroth en Vader... genoeg te doen deze week Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
|
|
hey spirit in black, wat is nou het juiste tijdschema? 100% anti-Kvelgeest |
|
Deze volgens mij: 18.30-19.00 Wolves Like Us 19.20-19.50 The Secret 20.10-20.55 Toxic Holocaust 21.15-22.15 Kvelertak Anyway, ik ben erbij! |
|
die ja, al kan er een beetje marge inzitten ivm change-overs |
|
Hoe was t? |
|
quote: geweldig! althans, Toxic Holocaust en Kvelertak - de rest heb ik niet gezien. TH was erg gaaf, lekkere band, al speelden ze veel korter dan gepland (nog geen half uur!). Kvelertak speelde zich weer helemaal leeg - fantastisch. Was ook positief verrast over de set; ik had een herhaling verwacht van de eerdere optredens dit jaar (wat ook logisch zou zijn, ze hebben immers maar 1 album), maar dat bleek niet het geval. Ik hoorde een aantal - voor mij - onbekende stukken voorbij komen. Ik weet niet of dat covers of nieuwe nummers waren (of een combinatie), maar het klonk heerlijk. Superavondje dus. 100% anti-Kvelgeest |
Index / Concerten |