IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Zo. 20 nov: Kvelertak + Toxic Holocaust + Trap Them + Wolves Like Us - Doornroosje
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-08-2011 15:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

FortaRock presents

Zondag 20 november

KVELERTAK (No)
TOXIC HOLOCAUST (USA)
TRAP THEM (USA)
WOLVES LIKE US (No)

Doornroosje Nijmegen | Open: 18:00, Aanvang: 18:30 | klik hier voor tickets en info

ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 29-08-2011 15:15 by ProgressiveFan Wijzig reactieProfiel van ProgressiveFanQuote dit bericht

Als ik ga zal dat in Hasselt zijn, denk ik, lijkt me dichter bij Antwerpen...

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-09-2011 23:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Misschien aanwezig omdat de vriendin ineens fan van Kvelertak is.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-09-2011 0:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Je moet die dingen aftrainen

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-09-2011 0:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2011 0:35 schreef BenKnuckles het volgende:
Je moet die dingen aftrainen

Ze gaat misschien mee naar de Eastpack Antidote Tour op voorwaarde dat ik The Lion King in Nederlandse versie zie.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-09-2011 0:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

The Lion King dan nog

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-09-2011 0:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die tekenfilm nog nooit gezien

Spirit In Black
Posted 14-11-2011 11:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Nuke the fucking cross!!

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-11-2011 13:28 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Sla deze toch even over. Morgen naar Abomination, donderdag Gorgoroth en Vader... genoeg te doen deze week

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Spirit In Black
Posted 19-11-2011 11:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 20-11-2011 8:35 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

hey spirit in black, wat is nou het juiste tijdschema?

100% anti-Kvelgeest

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 20-11-2011 11:25 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Deze volgens mij:

18.30-19.00 Wolves Like Us
19.20-19.50 The Secret
20.10-20.55 Toxic Holocaust
21.15-22.15 Kvelertak

Anyway, ik ben erbij!

Spirit In Black
Posted 20-11-2011 12:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

die ja, al kan er een beetje marge inzitten ivm change-overs

JWurm
Usericon van JWurm
Posted 21-11-2011 13:02 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hoe was t?

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 21-11-2011 13:21 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2011 13:02 schreef JWurm het volgende:
Hoe was t?

geweldig! althans, Toxic Holocaust en Kvelertak - de rest heb ik niet gezien.
TH was erg gaaf, lekkere band, al speelden ze veel korter dan gepland (nog geen half uur!).
Kvelertak speelde zich weer helemaal leeg - fantastisch. Was ook positief verrast over de set; ik had een herhaling verwacht van de eerdere optredens dit jaar (wat ook logisch zou zijn, ze hebben immers maar 1 album), maar dat bleek niet het geval. Ik hoorde een aantal - voor mij - onbekende stukken voorbij komen. Ik weet niet of dat covers of nieuwe nummers waren (of een combinatie), maar het klonk heerlijk. Superavondje dus.

100% anti-Kvelgeest

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com