|
Auteur: |
|
|
Nvidia of JATon drivers? |
|
De kaart eruit halen en er opnieuw inproppen wil nog wel eens helpen. Maar doe dat pas als je de rest al hebt geprobeerd Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: dude ik heb ook zoiets met me Geforce 2.. na een tijdje spelen (10 mins ofzo) hangt ie helemaal en moet ik resetten.. zwaar kut |
|
quote: Jaton |
|
quote: Detenator drivers al geprobeerd? |
|
HEH, sorry XP+Driver (en dan schijnbaar vooral graphics drivers)=vragen om problemen WHQL-drivers die zijn goedgekeurd door M$ voor XP zijn meestal drivres zonder "testikels" om het zo te noemen, d/l ze het liefst van de nVIDIA-site zelf. |
|
MbMarduk heft gelijk; XP staat erom bekend dat het niet echt driver compatible is. www.nvidia.com wil misschien helpen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Algemeen |