|
Auteur: |
|
|
Whitesnake voor bijzonder optreden naar Enschede Gastoptreden Enschedeër en voormalig Whitesnake-gitarist Adje Vandenberg Enschede – Op zaterdag 3 december komt de Brits/Amerikaanse rockband Whitesnake naar Enschede met een hele speciale gast. Enschedeër en voormalig Whitesnake-gitarist Adje Vandenberg betreedt het podium van het Muziekcentrum voor een gastoptreden tijdens het allereerste Whitesnake optreden in Enschede ooit. De exclusieve show van de band is de enige in Nederland tijdens deze tour. Met als speciale gast Adje Vandenberg wordt dit optreden nog unieker. Vandenberg betrad wel vaker het podium om mee te spelen maar nooit eerder werd het aangekondigd en nooit eerder was die mogelijkheid er in zijn eigen Enschede. David Coverdale (ex-Deep Purple) en zijn mannen Doug Aldrich (ex-House Of Lords/ Thin Lizzy), Reb Beach (ex-Winger), Timothy Drury, Brian Tichy en Michael Devin rocken nog steeds volop. Na de oprichting van Whitesnake in 1977 door Coverdale volgde een groot succes met de daarbij behorende hits ‘Here I go again’, ‘Is this love’ en ‘Fool for your loving’. In 1986 werd Enschedeër Adje Vandenberg gitarist bij Whitesnake om dat vervolgens dertien jaar te blijven. Coverdale had op dat moment geen vaste muzikanten en trok naast Vandenberg ook Vivian Campbell, Rudy Sarzo en Tommy Aldridge aan. De samenstelling zorgde voor een gigantisch succes van het album ‘1987’. Campbell ruimt al vrij snel het veld en wordt vervangen door Steve Vai wat tot een uiteindelijke, permanente samenstelling van Whitesnake tot 1990 leidt. Het is ook de meest succesvolle en volgens velen beste Whitesnake line up ooit. Speciaal voor het optreden in Enschede is Adje Vandenberg gevraagd om mee te spelen, waar hij enthousiast mee instemde. Het concert dat wordt georganiseerd door Poppodium Atak i.s.m. muziekcentrum Enschede vindt plaats in de grote concertzaal van het Muziekcentrum Enschede aan de Noorderhagen met een capaciteit van ruim 1700 bezoekers. Kaarten voor dit concert a €51,00 (exclusief servicekosten) zijn vanaf zaterdag 3 september om 10.00 uur online te koop op www.atak.nl en via ticketmaster. http://www.atak.nl/agenda/1501/ Support wordt nog bekend gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-08-2011 11:37] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Euhh.....51 euro?? spelfout weggehaald... |
|
http://www.defibrion.nl/aed-winkel/thuis-aed.html quote: Dan blijft het prijzig |
|
Komen ook veel mensen, veel AED's nodig Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Er moet dus hoognodig een EHBO-stand komen die avond |
|
quote: haha wat een onzin De meest succesvolle line-up was natuurlijk met Sykes in de band. Met hem werd het succesvolste album opgenomen "1987". Met Vai probeerde men het nog eens dunnetjes over te doen, maar haalde bij lange na niet meer dat enorme succes. En de beste line-up is volgens de meeste die-hard fans toch nog altijd de ouwe 70's Whitesnake met Moody/Marsden OK, genoeg gezeikt, leuk dat Ad weer eens meedoet! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Olav, volgens mij is er een tweede Sicktus opgestaan |
|
quote: Haha, inderdaad! Gelukkig heb ik ook dit niet geschreven Daarbij, "volgens velen", tsja... Dat zegt alleen dat het een grote groep is, geen meerderheid Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: daar ging ik al vanuit, daarom om jou verder niet onnodig persoonlijk in diskrediet te brengen je naam ook uit de quote gehaald en who the fuck is Sicktus? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: en toch heb ik gelijk ... hoe de hazen lopen ... |
|
Waarom zou je hier heen gaan, als ze ook elk jaar op Graspop komen? |
|
Ook met adje? quote: Vind ik wel, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:een voormalig inwoner van Enschede die nogal eens kritiek had op promoteksten van Atak, een beetje op dezelfde manier als jij dat net deed |
|
quote: Haha, ik raak er niet zo snel van overstuur, hoor Als het een keer wel van mij is mag je prima in diskrediet brengen quote: hehe quote: Da's niet met Adje En dan moet je naar België Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Juist. Ad alleen al is het ticket waard, gescoord dus! [Dit bericht is gewijzigd door DESTROYER op 08-09-2011 2:51] "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
|
Jammer trouwens dat the Answer in het voorprogramma speelt en niet een band als Coldspell.. Maar goed, nog een paar nachtjes en dan gaan we los, ben benieuwd hoe dat uitpakt met Ad. "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
|
Gaan er toevallig mensen uit de omgeving Utrèg "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) |
|
Zo. dat was leuk. Maar twee uur nonstop volgspotten is best vermoeiend |
Index / Concerten |