|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Korfbal is echt de mietenversie van basketbal. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-01-2012 0:09] |
|
Cuz' bitches can't dunk. Ik kan dat niet lezen zonder de stem van Dennis Rodman te horen. |
|
quote: vrijgezel altijd +1 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hele subtiele sport, dat korfbal. |
|
quote: een halve vrouw Ik begrijp vooral niet waarom vrouwen gelijk willen zijn aan mannen, terwijl ze toch naar beter kunnen streven een gebrek aan ambitie vind ik dat wellicht daarom dat mannen beter zijn signature |
|
quote: Dat, en je kunt er zo goed mee praten. |
|
Er is ook gewoon nog vrouwenkorfbal. |
|
quote: Oi oi oi! Pas op, ja! Prima sport, hockey. Hockey is een stuk heldhaftiger dan voetbal, ook Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Mag je na afloop nu wel of niet gemengd douchen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:omdat je met een stok slaat i.p.v. met een voet schopt? Sorry, ik zie het niet. |
|
quote: Dat, ja, en een keiharde bal: al met al levensgevaarlijk! edit: maar ik snap wel dat je het anders ziet; vrouwen kunnen ook niet hockeyen. Bijzonder ergerlijk hoe dat altijd op een kluitje loopt, geen tactisch inzicht! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-01-2012 10:56] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mannen worden dommer in het gezelschap van vrouwen Laatst gewijzigd: 19-01-12 10:56 AMSTERDAM – Heteroseksuele mannen worden tijdelijk dommer als ze in het gezelschap van een vrouw zijn. Dat blijkt uit een onderzoek van de Radboud Universiteit in Nijmegen. Dat meldt de Daily Mail. Psychologen John Karremans en Sanne Nauts van de Radboud Universiteit in Nijmegen testen een groep van 90 jonge, heteroseksuele mannen en vrouwen. De onderzoekers deden een aantal cognitieve tests, waaronder de Stroop-test en een lipleestest, waarbij de testpersonen korte woordjes voor een webcam moesten voorlezen. De mannen bleken minder goed te presteren als hen werd verteld dat ze geobserveerd werden door vrouwen. De prestaties van vrouwen werden niet beïnvloed door een mannelijk toeschouwer. Dit bevestigt een onderzoek van Karremans uit 2009, waaruit concludeerde dat mannen tijdelijk dommer worden in het gezelschap van vrouwen. Seks “Het noemen van een vrouwennaam blijk al voldoende om de cognitieve prestaties van mannen te verminderen”, zegt Karremans. “Zelfs als ze niet weten hoe een vrouw er uit ziet en of ze aantrekkelijk is.” De onderzoekers weten niet waarom de reacties van mannen zo anders zijn dan die van vrouwen. Het feit dat mannen veel vaker aan seks denken zou er echter mee te maken kunnen hebben. De leeftijd van de testpersonen zou ook een rol kunnen spelen. © NU.nl/Hans Blommaert Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Eens met dat balverhaal, maar hockey is geen contactsport, toch? Voetbal wel. Misschien zijn het aantal blessures per profspeler per jaar wel een goede proxy voor "heldhaftigheid" van een sport? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: erg sexy ook, die geriatrische houding signature |
|
Hockey doe je met een stokkie. Héél erg gay ja. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
om maar weer OT te gaan, sommige blikken van vrouwen vond ik vroeger cute nu gewoon doodergerlijk bvb opwinding om niet-seksuele zaken: "unk" signature |
|
quote: Het is geen full contact sport, natuurlijk. Maar ook geen non contact sport. Wat dat betreft is het -qua regels- ongeveer hetzelfde als bij voetbal. Het aantal blessures ligt lager, geloof ik, heeft er waarschijnlijk veel te maken dat men een stuk beter oplet omdat áls je schade aanricht het meteen ook goed veel schade is Ik vind het geen goede proxy, overigens quote: Als ouweling hou je dat helemaal niet vol, juist, killing voor je rug quote: Maar dat doen mannen ook, toch? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
homo's wel ja signature |
|
quote: Die status heb ik dus een anderhalve maand geleden weer bereikt. Maar toch. Gelegenheids Satanist |
|
signature |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Sexy overkomen is blijkbaar gemakkelijker dan gedacht The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
TLC. Fucking jesus. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |