|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt erg lekker. Deze week eens vaker beluisteren. Boeiender |
|
quote:Denk dat ze bij de Hema wel spuitbussen in die kleuren hebben. Boeiender |
|
Da's een goed idee... thanks! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nieuwe track: http://www.terrorizer.com/news/streams/vallenfyre-premiere-new-song-scabs-exclusively-terrorizer The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Te gek, vorige album is supervet! |
|
Te gek nummer! bub |
|
+1! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
These scabs will never heal...zeker een te gekke nieuwe track, lekker groffe sound ook.. Live ook tof + Gregg heeft droge zelfspot humor. quote: Is dat Majesty dethroned? Ik heb de normale cd en de digipack en daar staat deze als bonustrack op. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Eerste keer dat'k iets van deze band hoor, wat lekker zeg! |
|
Dat is verdomme een heerlijke track. Die productie van Kurt Ballou is ook weer fan-tas-tisch! |
|
Goeie nummer, lijkt erop dat ze de d-beat kant hebben ingeslagen. |
|
Nog een nieuw nummer. http://www.nocleansinging.com/2014/04/17/an-ncs-premiere-vallenfyre-odious-bliss/ Lekker oud Hellhamer / Frost achtig. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 17-04-2014 22:24] bub |
|
quote: Vorig vond ik beter, maar blijft vet nevertheless |
|
Haha, die sound is echt monsterlijk. Vet hoor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
nieuw nummer, wat lomp GVD www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
tikke takke tikke takke tikke takke Dit hebben we toch allemaal al 10.334 keer eerder gehoord? |
|
Idd. Celtic frost woehoe! En aangezien die niet meer bestaan. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-04-2014 19:28] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heerlijke tikke takke tikke takke tikke takke! Ik wil dit dit nog wel een 10.334 keer horen. Elpee inmiddels betaald en besteld. bub |
|
Deze wordt hier ook zeker aangeschaft |
|
Beide kleuren vinyl besteld! Vetjes weer!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Godver, wat een onmeunig vette plaat www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
het is nu digitaal aanwezig in mijn nabije omgeving, zal er wel naar luisteren op korte termijn. |
|
Gisteren 'Splinters' gekocht, wat een vette plaat zeg! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vind ik ook, heerlijke sound Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |