|
Auteur: |
|
|
http://www.dma.be/p/lugburz/dust/ Misschien moet je ze maar eens mailen. |
|
Dat heb ik recentelijk gedaan, maar ik kreeg geen reactie... Misschien gebruiken ze dat e-mail adres niet meer... Toch bedankt voor de link "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
Dust is toch verleden tijd??? ik geloof dat de gitarist van dust in impedigon speelt als ik me niet vergis en als dat zo is dan wilt da zeggen dat hunnen cd af is maar nooit zal verschijnen daar dust niet meer bestaat (heb ik van dienen gitarist) "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Hmm, interessant om weten, wel jammer. Ik vond hun muziek echt super. Maar Impedigon, is dat te vergelijken met Dust? Kan ik ergens MP3's beluisteren ofzo? MVG "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
totaal niet hetzelfde: voor mp3's van impedigon kunt ge is zien op lugburz ( en dan de leeching tower nemen voor mp3's)of op hunne site: http://drink.to/impedigon geloof ik, kben niet zeker [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 10-05-2002 12:47] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Dust is idd jammer genoeg al een paar jaar begraven doordat idd twee ervan bij impedigon aan de slag gingen. De Impedigon url staat ergens in het archief op the-stage.be/ en de dust site staat idd nog ergens onder lugburz. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
En niet te vergeten dat Thijs bij Aborted speelt If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Hmm, ik kon geen MP3's vinden van Impedigon. eens kijken op Audiogalaxy misschien zekers. En BTW, de site is ....listen.to/.... Bedankt voor de moeite "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
Wij hebben eens samen opgetreden maar de mannen zijn nu uit elkaar. De zanger - gitarist speelt nu inderdaad bij "Aborted", de drummer en andere gitarist spelen nu bij "Impedigon". Beide heel talentvolle bands, de moeite om eens te gaan bekijken en ze gaan weleens op toer samen. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ja, ik weet dat ze zeer getalenteerd zijn, maar ik heb het niet zo voor Aborted. Das vrij Grind he? Kheb het meer voor iets minder straightforward metal. "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
Impedigon is wel cool |
|
Ja die zou ik ook wel eens willen zien. |
|
ja getver die spelen wekelijks ik ben ze spuugbeu gezien :p (niet war zu Sven) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Index / Heavy Metal |