|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Grrr! Mijn laksheid begint me te ergeren. Ik hoor de naam van deze band al jaren voorbij komen, maar ik vergeet kennelijk steeds wat van de muziek op te zoeken |
|
quote: Begin met Masters of Reality en Deep in a hole. Ooit waren ze live te aanschouwen op Dynamo... |
|
Kee, die zoek ik morgen dan wel op. Ik ga maffen. Adios |
|
*sgop* Zit 'Deep In The Hole' weer eens te luisteren. Vind het nog steeds een erg goede plaat in het genre. Hoe zijn de andere albums van MOR eigenlijk in vergelijking met deze? |
|
quote: de eerste 'Blue Garden'/Masters Of Reality en Sunrise On The Sufferbus (is wel anders) zijn beter, dan komt deze, zeker niet onverdienstelijk; is meer te vergelijken met de 'Blue Garden'. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-10-2006 12:10] |
|
*kick* Nadat ik een paar maanden terug Pine / Cross Dover heb gekocht, ben ik weer actief naar Masters Of Reality gaan luisteren, en eindelijk is het kwartje gevallen. Ge-ni-aal! Wat een band! |
|
Ik ken alleen de eerste cd en dat is het niet echt voor mij, net wat te soft. Live op Dynamo vond ik het wel goed, ik zal de live-cd's eens proberen. Ze staan in het voorprogramma van The Cult begin februari, oa. in Amsterdam, Groningen en Brussel. |
|
Goede band hoor. Hun debuut is simpelweg de beste plaat. De laatste plaat vind ik ook aardig (verliest wel z'n kracht na een paar nummers m.i.). "Welcome to the Western lodge" vind ik de meest onderschatte plaat. Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |