|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver. Uitgerekend in die galmende blikken doos in Zwolle? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kutzaal dus afwezig! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
1 Voordeel, als je het weekend daarop weer naar de Ijsselhal gaat kun je ze nog steeds horen... spelfout weggehaald... |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dusseldorf voor mij. Uurtje rijden, dusja. |
|
na Opeth komt nu ook Dream Theater niet naar België ... kut |
|
quote: +1 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Leuk voorprogramma, jammer van Dream Theater. |
|
quote: +2 Heb ze ondertussen al een keer of 15 gezien, dus ik ben er de volgende keer in een fatsoenlijke toko wel weer bij. |
|
quote: Ik zat net hetzelfde te denken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ook afwezig waarschijnlijk. De laatste keer dat ik daar was (Ook DT, Scenes From a Memory Tour) was niet best. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Japie gaat ook want dit is een mooie gelegenheid om te gaan zakkenrollen en misschien een tof autootje te pikken HIHI! Dream Theater vind Japie wel goed trouwens en die nieuwe drummer is de favoriet van de baas al jaren van toen hij nog in Extreme speelde zeg maar en bij Annihilator Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? |
|
Kunnen we mooi samen een biertje gaan jatten daar Japie.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Japie jat wel een heel fust en een tap joh komt voor mekaar HIHI!! Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? |
|
Japie for ell presidente Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nee hoor ik blijf veel liever een pikkedief Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? |
|
Wil er wel heen gaan, eerste keer dat ik DT live zie! :D Woohoo! Wel jammer dat ik in 2008 (toen waren ze in Ahoy, Rotterdam) ze niet heb kunnen zien (Mike Portnoy enzo). Vind 't wel jammer. Mike Mangini is ook super ^^ Zijn de IJsselhallen zo slecht dan? Ben dr nog nooit geweest... Voor mij is het maar 45 minuten rijden Zou ik overwegen om naar Dusseldorf te rijden dan? Gaan er nog meer vanuit Overijssel naar Zwolle? We kunnen samen gaan? Hoe meer zielen, hoe meer vreugde natuurlijk |
|
Tja inderdaad een blikken doos dat gaat hem niet worden Eerdere concerten zoals in HMH waren top Ik vind ruim 60 euro ook wel iets om over na te denken |
|
Wat een gejank over de IJsselhallen zeg, heb er meerdere concerten gezien met een prima geluid, dus als het geluid galmt komt dat door de geluidstechnici, niet door de hal. Maar goed, DT zuigt apeballen, geen noodzaak om te bekijken dus. Boeiender |
|
Ik wil wel graag heen maar begin nu wel te twijfelen met een intree van 60,50 euro. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
die 50 cent ook .. the bastard! |
|
Dat heb ik er niet voor over. |
|
Ik wil Dream Theater toch wel graag weer een keer zien, dus ik ga wel denk ik. Ik ben 2x eerder in de IJsselhal geweest, bij Judas Priest en Iron Maiden. Toen was het geluid best goed, het ligt wat mij betreft ook aan de geluidsman zoals Mr N. al aanhaalde. Een band als Dream Theater heeft een eigen professionele geluidsman, die vast wel in staat is om ze ook in een galmbak goed te laten klinken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Belachelijke toegangsprijs. Manowar en Whitesnake (2x) ook al met dat soort schadebedragen-> boycot. |
|
Damn, in Ahoy kostte het twee jaar geleden nog zo'n €40... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |