|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
schade: oren & 5 euro start eerste band ongeveer 21:30 uur. www.myspace.com/intestinalband www.burninghatred.net www.myspace.com/grindbashers [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-09-2011 22:44] co-operation not competition! |
|
Balen... Ik ben dan in München met Oktoberfest. Niet balen dat ik daar dan ben, maar dat ik dit dan moet missen in de Backstage. |
|
Kut dan ben ik op Baroeg Open Air, komen jullie met Grindbashers nog een keer richting Holland of Utrecht? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Idd kut. Ben dan in de Flatertheek, Naaldwijk.. ook leuk. =) |
|
Out of town... |
|
Wordt een fijn avondje |
|
quote: Thanx. gaat vast wel lukken met alle bekenden en vrienden. Jammer dat jullie niet kunnen? =) |
|
ja, gaat een mooi weekeinde worden... onze zweedse vrienden verwachten we donderdagavond... en dan paar dagen doonders feest'n! en natuurlijk met de scumbags van massive hatred en burning assault! [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 09-09-2011 15:14] co-operation not competition! |
|
Veel plezier Herrie!! =) |
|
thx! 23ste in popfront ook niet van den partij? co-operation not competition! |
|
Solly door de inbraak best wel veel centjes kwijt dus moet komende tijd totdat ik weer vast werk heb heel zuinig aandoen. Regel een show in Noord- Holland ofzo! =) |
|
...regel jij maar eens wat in noord-holland... ! had je een ouwe sok met knaken onder je mastras ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 09-09-2011 17:16] co-operation not competition! |
|
Zeer waarschijnlijk erbij. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik zal ook eens rondvragen/kijken of ik wat kan regelen hier in Noord Holland 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: @ Sgeitert, doen! Oh, en Intestinal heeft ietwat problemen om voltallig hier naartoe te komen, de drummer mag na een uit de hand gelopen vechtpartij niet naar het buitenland... Maar goed, de 2e gitarist is de oorspronkelijke drummer, dus die moet die kar maar gaan trekken. Boeiender |
|
quote: Kom die vechtjas uit Hoogeveen ofzo Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Hehe, hij is er wel gek genoeg voor, maar het is een in Zweden wonende Fin.... Boeiender |
|
quote: Ik heb ff contact gezocht met Cafe Asgard in Beverwijk, wat te doen als ik jullie daar zou willen laten spelen. Ik heb Suffering Quota van Retardo ook genoemd om te laten spelen www.cafeasgard.nl [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 15-09-2011 16:44] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Daar zat ik ook al aan te denken. Als jullie daar komen spelen kom ik zeker weten wel. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 15-09-2011 16:51] =) |
|
quote: Goed zo, ik ken er niemand maar ik zag in een topic hier op ZM staan dat ze bands zochten dus vandaar 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Backstage is een toffe toko! Veel plezier! |
|
quote: Ha ha ha, dat komt helemaal goed |
|
...en de 26ste uit voorzorg maar even vrijgenomen! co-operation not competition! |
|
Wie van osdm houd check Intestinal's Human harvest cd. Fuckin awesome. Godvedomme net weer op het verkeerde tijdstip, we spelen zelf die dag in naaldwijk. Had graag hier aanwezig willen zijn.. Je moeder |
|
quote: Komt dat even mooi uit, kan je de 23e mooi naar Popfront Zwolle komen. Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |