|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Die had ik ook wel live willen zien. |
|
Vanavond!!!! |
|
quote: Been there... etc. Op Dynamo Open Air, zonder toetsenist. Die was zijn hoge hoed kwijt of zo. Ja hoor... |
|
quote: Daar was ik ook bij. Aanfluiting. Net als Satyricon daarna. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Morgen in Trix Faustian Spirit of the Earth |
|
De "Enthrone" set was echt tof! Daarna werd het helaas een stuk minder met een veel slechter geluid (wat is daar tijdens de pauze gebeurd?) en cleane zang van tape, terwijl Shagrath als een dolle mee stond te playbacken. Gemengde gevoelens dus. |
|
quote:Waarschijnlijk hetzelfde als de rest tijdens de pauze deed. |
|
quote: Wil je er over praten? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hebben ze iets van For All Tid of Stormblast gespeeld? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Geen idee, ik ken lang niet alles van Dimmu. |
|
Ze hebben geen materiaal van all tid en stormblast gespeeld. De nummers waren met name van de laatste 3 cd's afkomstig. En van die cd met vrouwenlichaam in prikkeldraad waarvan ik nu niet op de naam kan komen. Dus of ze een best off set hebben gespeeld valt te betwisten. Ik herken het commentaar van na de pauze niet. Ik vond het geluid en de zang aan het begin van het concert bagger!! Slechte zang en op sommige momenten stonden de keyboards veel te zacht in de mix! |
|
quote: Crack roken dus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dit inderdaad. Ik moet zeggen dat ik 34 euro heel redelijk vind voor zo'n band/avond/concert. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
34 euro voor Dimmu Borgir is een belachelijke prijs. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Niets van Stormblast en For All Tid... Niets gemist dus. Sowieso niet, aan al die reacties te lezen. |
|
Op setlist.fm zie ik anders Raabjorn Speiler Draugheimens Skodde staan, als laatste nr van de EDT-set. Dus toch min of meer iets van For All Tid. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Die zang lag m.i. meer aan Shagrath zelf dan aan het geluid. Persoonlijk hoor ik de gitaren het liefst vrij hard in de mix en de keyboards minder, wellicht dat we daarom een verschillend beeld hebben. |
|
Was lang niet slecht in Antwerpen. Ook een korte, maar wel prima tweede setlist. Alleen Ritualist had er voor mijn part uit gemogen ten voordele van bv The Insight and the Catharsis. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |