IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 11-11 An Evening With... Dimmu Borgir in Haarlem Vorige pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-11-2011 18:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ze spelen Enthrone Darkness Triumphant.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Silence
Usericon van Silence
Posted 10-11-2011 20:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2011 18:33 schreef altx het volgende:
Ze spelen Enthrone Darkness Triumphant.
Die had ik ook wel live willen zien.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 11-11-2011 10:47 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Vanavond!!!!

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 11-11-2011 12:02 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 10 november 2011 20:00 schreef Silence het volgende:
Die had ik ook wel live willen zien.

Been there... etc.

Op Dynamo Open Air, zonder toetsenist. Die was zijn hoge hoed kwijt of zo.

Ja hoor...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-11-2011 18:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2011 12:02 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Been there... etc.

Op Dynamo Open Air, zonder toetsenist. Die was zijn hoge hoed kwijt of zo.

Daar was ik ook bij. Aanfluiting. Net als Satyricon daarna.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-11-2011 0:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Morgen in Trix

Faustian Spirit of the Earth

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-11-2011 0:57 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

De "Enthrone" set was echt tof! Daarna werd het helaas een stuk minder met een veel slechter geluid (wat is daar tijdens de pauze gebeurd?) en cleane zang van tape, terwijl Shagrath als een dolle mee stond te playbacken. Gemengde gevoelens dus.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 12-11-2011 0:58 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 12 november 2011 0:57 schreef Blueprint het volgende:
(wat is daar tijdens de pauze gebeurd?)
Waarschijnlijk hetzelfde als de rest tijdens de pauze deed.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-11-2011 1:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Gemengde gevoelens dus.

Wil je er over praten?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

cataclysm child
Posted 12-11-2011 1:19 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
De "Enthrone" set was echt tof! Daarna werd het helaas een stuk minder met een veel slechter geluid (wat is daar tijdens de pauze gebeurd?) en cleane zang van tape, terwijl Shagrath als een dolle mee stond te playbacken. Gemengde gevoelens dus.

Hebben ze iets van For All Tid of Stormblast gespeeld?

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-11-2011 2:00 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2011 1:19 schreef cataclysm child het volgende:
Hebben ze iets van For All Tid of Stormblast gespeeld?

Geen idee, ik ken lang niet alles van Dimmu.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 12-11-2011 9:11 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Ze hebben geen materiaal van all tid en stormblast gespeeld. De nummers waren met name van de laatste 3 cd's afkomstig. En van die cd met vrouwenlichaam in prikkeldraad waarvan ik nu niet op de naam kan komen. Dus of ze een best off set hebben gespeeld valt te betwisten. Ik herken het commentaar van na de pauze niet. Ik vond het geluid en de zang aan het begin van het concert bagger!! Slechte zang en op sommige momenten stonden de keyboards veel te zacht in de mix!

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 12-11-2011 9:38 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 12 november 2011 0:58 schreef Vargen666 het volgende:
Waarschijnlijk hetzelfde als de rest tijdens de pauze deed.

Crack roken dus.

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-11-2011 11:19 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 10 oktober 2011 20:50 schreef Blueprint het volgende:
Maar goed, kennelijk wordt er nog steeds verwacht dat zo'n band voor twee tientjes komt opdraven en dan 2,5 tot 3 uur speelt.

Dit inderdaad. Ik moet zeggen dat ik 34 euro heel redelijk vind voor zo'n band/avond/concert.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-11-2011 11:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

34 euro voor Dimmu Borgir is een belachelijke prijs.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 12-11-2011 12:22 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Niets van Stormblast en For All Tid...

Niets gemist dus.
Sowieso niet, aan al die reacties te lezen.

cataclysm child
Posted 12-11-2011 12:25 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Op setlist.fm zie ik anders Raabjorn Speiler Draugheimens Skodde staan, als laatste nr van de EDT-set. Dus toch min of meer iets van For All Tid.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-11-2011 12:33 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2011 9:11 schreef mardukfan het volgende:
Ik herken het commentaar van na de pauze niet. Ik vond het geluid en de zang aan het begin van het concert bagger!! Slechte zang en op sommige momenten stonden de keyboards veel te zacht in de mix!

Die zang lag m.i. meer aan Shagrath zelf dan aan het geluid. Persoonlijk hoor ik de gitaren het liefst vrij hard in de mix en de keyboards minder, wellicht dat we daarom een verschillend beeld hebben.

cataclysm child
Posted 14-11-2011 0:22 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Was lang niet slecht in Antwerpen. Ook een korte, maar wel prima tweede setlist. Alleen Ritualist had er voor mijn part uit gemogen ten voordele van bv The Insight and the Catharsis.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com