|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
MaYaN (en support: Tribal Spirits) Zondag 2 oktober 2011 Aanvang: 20.00 uur tot ca. 23.30 uur Locatie: Gigant, Nieuwstraat 377, Apeldoorn Prijs: € 15,00 MaYaN combineert technische death-metal met melodische symfonische stukken, aangvuld met drums als donderslagen en complexe lyrics. Een intense combinatie die gebracht wordt door (oud)leden van Epica, After Forever, God-Dethroned, Pestilence en Obscure.“Nederland heeft er een supergroep bij die bij fans van alle metal genres op sympathie moet kunnen rekenen. Genre overstijgend.”, aldus lordsofmetal.nl. In het voorprogramma staat het Amersfoortse Tribal Spirits. Met hun innovatieve en snelle riffs heersen Tribal Spirits op elk podium die ze betreden. De slopende drums maken stilstaan echter overbodig. Tribal Spirits is hierdoor een beukende thrashband waarbij de populariteit steeds verder aan het toenemen is. Het vele optreden en hun passie voor thrash maken de band zoals hij nu is, hard en meedogenloos. Alle info: http://www.gigant.nl/eventinfo.asp?v=142661 |
|
Duideli8jke KPR-party! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
even normaal doen tegen MaYaN Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Siked!@ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik ook! Ik ben te herkennen aan m'n kisten, lang haar en MaYaN t-shirt! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Mayan-shirt? Ik aan de tatoeage van de hoes op m'n rug! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik de naam van de zanger op m'n frenum! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Zijn er al MaYan-tampons? Ik ken daar wel een gegadigde voor! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
KDS zeker. Voorspelbaar! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Voordat'ie weer plassen achterlaat. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 14-09-2011 13:29] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ja, weer een ":')" waardige stupiditeit snel gewolfd? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Nopuh. Er stond 'vlekken' ipv 'plassen'. Iets met KPR. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
We zijn niet allemaal Utrechter! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
:') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Heren, heren. Ik ben natuurlijk aanwezig. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Heren? Pubers. Boeiender |
|
Oe, die zit. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Ik vind eigenlijk wel dat je de heren daar een klein beetje mee tekort doet. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Kleuters klinkt zo beroerd. Boeiender |
|
quote: Nee hoor, klinkt heel goed Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:(': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Getuige de bandleden zal het wel en zaal vol dikke tienermeisjes worden. Kom op zeg, da's toch mietenmuziek, zeker... Uiteraard nog nooit één nummer van het bandje geluisterd. Ja hoor... |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ach, potsierlijke metal voor simpele metalheads. Havenarbeiders, heftruckchauffeurs. Dat soort types. Mr. N. achtig volk dus. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |