|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
- Cradle of Filth suckt live - Cradle of Filth is een van de meest trendy bands op deze aardkloot - Cradle of Filth is een geldmachine - Dani Filth past 500 keer in zijn ego Maar toch zijn ze wel gaaf. |
|
Van CoF wordt ik misselijk. En dat is niet alleen van de aanblik van Dani. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
CoF gezien op Tattoo The Planet ach, was wel grappig alleen beetje slecht geluid wel lache dat ik zo'n bekende band heb gezien. vond ze in ieder geval LEUKER om te zien dan Slayer, maar Slayer was beter maar ach, ik kwam voor Moonspell, dus tja, de andere bands kwamen er maar een beetje bij voor mij CoF was iig wel lache ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
tja CoF... dat komt ervan als je je beste members ontslaat...ik heb mijn mening al genoeg gezegd over CoF, en heb geen behoefte om het nog een maal uit te lullen |
|
tja daar ben ik het ook wel mee eens of zo. |
|
ik vind Cradle Of Filth wel goed, maar zal er geen nieuwe CD meer van kopen, en live is de 'verassing' er nu wel af! |
|
verassing? |
|
quote: jah, of dani nog "enger" is als de vorige keer Oud Vuil. |
|
Ik bedoel de wijven in rare pakkies op stelten. rare maskers etc. |
|
Dat vond ik juist wel leuk om te zien. Ik houd wel van iets extra's tijdens een optreden. Bijvoorbeeld Brutal Truth, die gebruikte een cirkelzaag en een stuk ijzer. (resultaat een vonkenregen, erg leuk om naar te kijken). Of de brandende jas bij Rammstein. the only pleasure is pain |
|
cof... hou maar op http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
IK heb cof helemaal aan het begin van hun carriere gezien in WII, den bosch., was gaaf Vorig jaar heb ik ze gezien op graspop, te belgie, was k*t met peren...en das dus om te Wat een afschuwelijke extravaganze poppenshow. BAH En nou is dani ook nog zijn stem kwijt. Het enigste wat ik nog mooi vond van Cof [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
quote: Dat is juist het minpunt Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Doch zou ik CoF nog wel een keer live willen zien, gewoon om te weten wat ik (niet) heb gemist. Geldt ook voor Dimmu, en WT. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb ze jaren geleden gezien in de Melkweg, omdat ik had gehoord dat ze live goed waren. Ik vond hun muziek toen ook saai, dus het optreden boeide me ook niet. Ik had alleen niet het idee dat ze veel slechter waren dan op CD. Het was wel de eerste keer dat ik jongetjes met corpsepaint in het publiek zag. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |