|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
- SUICIDAL TENDENCIES - TERROR - LIONHEART |
|
Ga er maar blind vanuit dat ik hier bij ben! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Speelt dit alleen in Eindhoven? |
|
Komt in 013 op 29 Januari dit jaar dacht ik. Ik reken dan ook niet echt op een speedfest/persistence combi. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
O ja, 2012. Ik zie het nu pas. |
|
En BIOHAZARD 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Goede zaak! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Fijn. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 05-10-2011 18:43] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Meh Biohazard met een nieuwe zanger? Niet heel siked. Crushing Caspars is ook butje. |
|
Ik moet Biohazard gewoon eens zien. Heb zo het gevoel dat ik anders nog een jaar of vijf moet wachten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jammer dat ik Suicidal net gezien heb. Biohazard daarentegen is wel te gek, hoewel zonder Evan Seinfeld lijkt het mij toch wat minder. A metalheart is hard to tear apart |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Oh neen. Liever niet. Dan heb ik geen pauze tussen de bands door. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
15.00 - 15.20 Spitdown 15.35 - 16.00 Copykill 16.15 - 16.40 New Morality 16.55 - 17.25 Crushing Caspars 17.40 - 18.10 Lionheart 18.25 - 19.05 Walls Of Jericho 19.20 - 20.00 Terror 20.15 - 21.05 Biohazard 21.20 - 22.20 Suicidal Tendencies Misschien ook wel heen. |
|
In Belgiƫ doet Nasty ook mee. Wtf, dat wordt vettig. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Denk wel aanwezig in 013 |
|
Pfff, lange dag, zeg. Maar, Biohazard is altijd gaaf en eigenlijk is Suicidal Tendencies al genoeg reden om te gaan! Ja hoor... |
|
Ik zit nog hevig te twijfelen. Aan de ene kant ben ik ontzettend klaar met dit soort "grote" shows, aan de andere kant heb ik zin om bij Lionheart, WoJ en Terror de boel te slopen. HxC dilemma's [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 10-01-2012 10:46] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gewoon gaan. Maar wat betreft die grote tours heb je gelijk. Zo weinig speeltijd en weinig enthousiast publiek, omdat iedereen voor een andere band komt. Maar deze lineup is te lekker om af te slaan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Voor wie de dag nog even wilt herkauwen met een zwart-wit fotorapportage: http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/location/44/persistence-tour-tilburg-2012/ |
|
Candace <3 Sorry, ik kon het niet laten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
The Acacia Strain gaat ook mee doen. Samen met Ignite, Agnostic Front en Hatebreed. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En ook nog H2O en Neaera. Rare combinaties, maar zeker coole lineup! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Neaera krijg ik dunne van maar het begint nu wel aantrekkelijk te worden met H2O en The Acacia Strain op de lineup. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |