|
Auteur: |
|
|
Random is een argentijnse band, die het beste te omschrijven is als "extreme prog. metal". De muziek is redelijk heftig, en er zit werkelijk van alles in, waardoor het moeilijk in een genre te plaatsen valt. Prog, thrash, death, folk, noem maar op. De band heeft twee releases uit, een full-lenght en een EP. Beide releases zijn gratis (legaal te downloaden op: http://randomtuc.com.ar/discos.html Ik heb zelf alleen het Todo.s Los Colores Del album geluisterd, en ben aardig onder de indruk. Kan dit in ieder geval aanraden aan liefhebbers van extremere prog, maar ook mensen die Mastodon (que intensiteit) of Porcupine Tree (qua gevoel) leuk vinden zullen dit wel kunnen waarderen denk ik. Website: http://randomtuc.com.ar/ Todo.s Los Colores Del (2011) The Prrimo EP (2009) Clipjes: |
|
Sla die EP maar over, Vargen666. Dat is echt een gevalletje van een band die nog zoekende is. Veel te veel verschillende losse stukjes die aan elkaar geplakt zijn en dan een nummer voor moeten stellen. edit: Wat een verschil met Todo.s los colores del. Die blaast die hele EP weg. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 21-09-2011 22:42] |
|
Ik begreep zoiets al eens gelezen te hebben ja. Maar je vindt het wel tof? En XXL, ook geluisterd? |
|
Ja, ik vind die full-length wel tof tot nu toe. Kan wel veel mensen aan spreken ook wel, het is toch wel vrij toegankelijk, beetje Amerikaans of zo. Al vraag ik mij wel af hoe dit live overkomt aangezien ze maar met 3 man zijn. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 21-09-2011 22:51] |
|
*kuch* [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 21-09-2011 22:53] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
O, nee. Sorry man. Zo beter? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 21-09-2011 22:52] |
|
quote: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Index / Heavy Metal |