|
Auteur: |
|
|
Ik denk dat die CD's bemachtigen haast onbegonnen werk is. Ze zijn al redelijk oud. En er is bar weinig over deze band te vinden op internet. Misschien dat er via een koreaanse webshop iets te koop is, maar dat is altijd lastig te regelen voor mensen die die niet in het land zelf wonen. |
|
quote: Daar ben ik ook bang voor, voorlopig moeten we het dan maar doen met de digitale versies 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Gostwind live! Gaaf of wat Varg? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 07-11-2011 19:28] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Correct. Jammer dat het geluid bij al die liveclips niet zo geweldig is, alhoewel deze nog wel gaan. Mooie dame ook trouwens. |
|
Het geluid is idd acceptabel en die dame kan ermee door We moeten ze naar Nederland halen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Je kan in ieder geval Korean Road naar Nederland halen. Deze shop heeft hem: http://www.mrkwang.com/servlet/StoreFront Ik heb hem zojuist besteld. 13 euro nogwat inclusief standaard airmail. Jammer dat hij die andere CD niet heeft, daar ben ik nu juist zo benieuwd naar. |
|
quote: Hè wat goed zeg, bedankt voor de tip die ga ik gelijk bestellen! Jammer van de eerste cd uiteraard, wie weet vinden we die ook ooit nog eens 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Beetje late post, maar imho schopjewaardig: Gostwind heeft begin vorig jaar hun derde album genaamd Kkokdugaksi uitgebracht. Het album is helaas aan de korte kant met krap 32 mimuten aan muziek en daar valt ook nog een "radio edit" versie van het titelnummer onder. Wel lijkt de band nog meer gegroeid qua geluid: Het geheel klinkt gebalanceerder dan het (eveneens geweldige) voorgaande album, waardoor het wat toegankelijker is. Dit album is eveneens verkrijgbaar bij de eerder genoemde Koreaanse webshop. |
|
Dat klinkt weer lekker, ze zijn zeer zeker vooruit gegaan met dit geluid. Ondanks dat blijft 'Korean Road' ook een geweldige plaat. Die tweede plaat moet ik ook nog steeds aanschaffen, wat een goeie band is Gostwind toch zeg! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 12-08-2014 9:02] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nee. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Echt wel. Lullo. |
|
Hij snapt het gewoon niet, daar kan hij vast niks aan doen. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 12-08-2014 19:46] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Gezien wij de enigen zijn die in dit topic reageren sinds ze geopend is in 2011 vermoed ik dat wij juist degenen zijn die het niet snappen. |
|
Die Koreaanse winkel link is alleszins handig. Ga de komende weken eens kijken of er iets interessant te ontdekken valt. Dat Gostwind kan me in ieder geval niet echt overtuigen. Als je een goeie koreaanse band wilt horen, check 잠비나이 of Jambinai. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Thanks, ik ga Jambinai eens checken! Ik sowieso ben geïnteresseerd in bands die het folk/traditonele gedeelte een prominente plaats geven. Waarschijnlijk zoek ik te veel in de metalhoek, want tot nu toe vind ik alleen maar bands die vooral erg metal zijn maar weinig folk. |
Index / Heavy Metal |