![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
je bent wel een jaar te laat... ![]() ![]() |
|
quote: Daar wordt tenminste nog moeite gedaan.Alleen mag die grap met dubbelle cover eens ophouden (laatste nog wel nie gezien) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Nee hij wordt er door gesponsord ![]() Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
quote: Nee hoor. Ben gewoon erg gecharmeerd van Headache. Ik meen wat ik zei. Heb verder geen belangen bij Headache. Ik lees Headache al ruim een jaar. ![]() |
|
quote: Inderdaad, het blad is gewoon niet goed, maar waar het nou precies aan ligt weet ik niet, het mist iets. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
dus.... ![]() |
|
ze heerschen wel, alleen moeten ze leren dat je thrash met 2 hs schrijft, aangezien meervoudig h gebruik true is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Hij is gecharmeerd van Headache. Het zijn gewoon een stelletje amateurs. Hoe kun je een band promoten zoals Exmortem, die je genadeloos een vijf geeft zoals Wokkel dat af deed, en daarna mondig verklaart dat hij die cd toch wel ziet zitten, en de band dan vervolgens een interview afneemt, waar met geen woord word gerept over zijn review van Pestilence Empire die volgens Wokkel met terug drijvende kracht word bewerkt. Het spijt me dat deze mensen, niet snappen waar het aard van het beesje is. (zie reviews Napalm Death en/of Absorbed. Deze mensen kunnen beter de brui aan geven. Mijn favo's zijn Aaardschok, Mindview en Lords of metal, die weten van wanten. En die lui uit Groningen ![]() ![]() |
|
ik ben er op geaboneerd ik vind het best goed .. ![]() |
|
heb er 2 van liggen, maar ik vind er niks aan. staan alleen maar interviews in met bands die al 10 jaar onder grond horen weg te rotten. en death metal zegt die lui al helemaal niks.... No meat is sweater ![]() |
|
ik vond het geen boeiend blad, misschien inderdaad door de keuze van bands Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: De Rock Tribune is eigenlijk AS II. Voegt weinig toe. De RT zit heel erg in het vaarwater van de AS. Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
Menschen, wat vindt men tegenwoordig van Headache - nu wij bijna 3 jaargangen volhebben? (volgens mij vraag ik om problemen, hahahaha)) ![]() Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
Problemen? Ik vind de headache anders prima, want het is het enige tijdschrift dat ook ruimte maakt voor underground heavy metal. Er staan vaak genoeg leuke bands in. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Ik heb koppijn ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Nou, ik word bijna incontinent door de humor hier. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Nee echt. Zo'n zeurende dreun en pijn achter de ogen ook. Denk dat ik maar eens op huis aan ga. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Nou, vooruit dan maar weer. Goeie reis. Ik ga ondertussen effe m'n pamper verwisselen ![]() "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
![]() |
|
Tsjah vond het zoiezo niet zo'n geweldig blad vooral de recensies waren altijd veel te lovend Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Tja ziekteverschijnselen, zoals slechte verkoopcijfers... ![]() |
|
Ach, gelukkig hebben de mensen die van death metal en vunzige grindcore houden nog altijd Trendkill zine... ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
YEP!!! Superblad, goeie inties.... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Dat dacht ik ook hahaha. Inty voor Bowel Rupture is eindelijk af. Nog eens nalezen en dan eindelijk mailen. Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |