|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
precies..... *schop* |
|
er draait die avond ook een goede dj ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote:ik vind t juist aan de goedkopen kant, kdenk dat de baroeg meer vraagt. |
|
ik ben er op 9 november zeker bij! |
|
quote: Blijf lekker weg zou ik zeggen... |
|
So What heerscht gruwelijk mooie covers...heb ze ondertussen 3x gezien! zeer aan te raden band! 16 november zijn ze btw weer in Hoorn in mijn (en ZwaarMetaals) stamkroeg...ik ga er zeker heen! |
|
En ik kom er godverdomme net achter dat ik al te laat ben met mijn beslissing om te komen!!!! Lang leve die tyfus-KPN zodat ik dit niet op tijd wist. |
|
quote: Het ging hier niet over de band... |
|
aan de deur kunnen ook nog kaarten gekocht worden voor degenen die niet gereserveerd hebben kunnen nog terecht in de so what |
|
Ben ik nu de enige ZM-er die gisteravond geweest is in Baroeg (waar de Hertog Jan rijkelijk de tap uit stroomde )? |
|
Ik kom vanavond wel even kijken...Het zijn niet mijn favoriete bands en het zal wel flink proppen worden in de So What 250 man (!!!), maar ach het is gewoon leuk |
|
quote: Nee hoor, ik en Wishmaster waren er ook . |
|
Ik moet zeggen, was een leuke avond, de muziek was niet geheel mijn stijl maar dat deerde niet |
|
quote: helaaa waarom heb ik u niet gezien!! ik was er al vanaf 3 uur smiddags gister trouwes ook maar 't was gaaf idd! HJ heerst! gister in de so what HJ van den tap! en de bands waren ook weer lekker! |
|
igotthedeamon vond ik de leukste band zeker omdat er geen vrouwenzang in voorkwam en dat ze geen toetsenist hadden!! bij the wounded moest ik aan de cranbarries denken, alleen dan met mannenzang...best wel aardig maar niet mijn muziek s.o.d. speelde live goed, maar soms ietst te langdradig en te veel keyboard vervelend die keyboard tussen stukjes... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
hehe ik was wel van plan te komen maar ik was het weer vergeten omdat ik austin powers 3 zat te kijken... Zenial |
|
Vond Agathodaimon verdomd slordig spelen in de so what!! Ze schenen ook zo stoned als een aap te zijn! |
|
Hahaha, ja met name de drummer kon er wat van... Iig, bedankt allen voor jullie support...t was iig erg gezellig, en het bier smaakte prima...!!! |
|
Zeker En ik vond dan ook Serenade het leukste, the wounded heb ik niet echt meer gezien. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |