IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 7 Oktober, Utrecht. Envy (JAP), Terzij De Horde - release party Vorige pagina
KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 08-10-2011 17:12 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

De eerste band niet gekeken, klonk nogal kut vanuit de zaal. TdH was weer erg tof, goede pitactie ook Envy maar 2 nummers kunnen zien, vond het erg tegenvallen.

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 08-10-2011 17:13]

Maurosis
Usericon van Maurosis
Posted 08-10-2011 17:45 by Maurosis Wijzig reactieProfiel van MaurosisQuote dit bericht

Terzij de horde klonk weer erg lekker

Envy begon tam maar later was het weer Envy in full effect. Goed intens.

Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 08-10-2011 18:38 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Terzij de Korte. Wel bokkehard en begrijpelijk dat ze Envy een langere set wilde geven, maar waarom knalt de ACU de bands dan niet wat eerder op podium? Eerste bandje speelde erg strak, maar het wist me niet te boeien.

Envy klonk niet zo lekker wegens slecht geluid.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-10-2011 18:40 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2011 18:38 schreef Sisyphos het volgende:
maar waarom knalt de ACU de bands dan niet wat eerder op podium?
Dat vind ik ook jammer. Hierdoor was het voor mij niet de moeite waard.

Northward
Usericon van Northward
Posted 09-10-2011 20:39 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Envy was geweldig, begin was idd stuk minder sterk (ook qua geluid) maar werd zo intens op het laatst. Goede show ook van Terzij de Horde.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com