IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hellfest 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-11-2011 13:52 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Vooralsnog blij dat ik niet voor de early bird tickets ben gegaan, voor mij een erg magere line-up vergeleken met die van vorig jaar.

You have time. You are doing fine.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-11-2011 8:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Heerlijke line-up alweer. Cannibal Corpse, Blood Red Throne, Dying Fetus, Endstille, Enslaved, Glorior Belli, Merrimack, Saint Vitus, Taake, Vomitory, Year of No Light, Yob... mooie toevoegingen.

Faustian Spirit of the Earth

Speedmetalpunk
Usericon van Speedmetalpunk
Posted 28-11-2011 19:29 by Speedmetalpunk Wijzig reactieProfiel van SpeedmetalpunkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

quote:
Op 26 november 2011 13:52 schreef intothevoid het volgende:
Vooralsnog blij dat ik niet voor de early bird tickets ben gegaan, voor mij een erg magere line-up vergeleken met die van vorig jaar.

Er komen er nog 60 bij he.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 28-11-2011 19:47 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Jaja, maar vorig jaar was ik om deze tijd al om. Bij de eerste aankondigingen al, eigenlijk. Plus het is fors duurder dit jaar.

You have time. You are doing fine.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-11-2011 20:52 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 november 2011 19:47 schreef intothevoid het volgende:
Jaja, maar vorig jaar was ik om deze tijd al om. Bij de eerste aankondigingen al, eigenlijk. Plus het is fors duurder dit jaar.

Omdat er fors meer bands komen en er meer podia zijn.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 28-11-2011 22:02 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

quote:
Op 28 november 2011 20:52 schreef Marcel H. het volgende:
Omdat er fors meer bands komen en er meer podia zijn.

Meer dan de 4 podia van nu!? Vertel! 4 is al puzzelen en frustrerend!

Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-11-2011 22:39 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 november 2011 22:02 schreef bloodcorpse het volgende:
Meer dan de 4 podia van nu!? Vertel! 4 is al puzzelen en frustrerend!

Of zes of acht, dat is me niet helemaal duidelijk. Ik denk 6. En dan zwaar frustrerend twee hoofdpodia en 4 tentenpodia die op genre ingedeeld zijn. Vreselijk kut dus als je een brede smaak hebt. Ben totaal niet blij met deze ontwikkeling. Maar ja Frans publiek is erg vastgehecht aan genres schijnt het.
Na jaren van vooruitgang bij Hellfest vind ik dit een stap terug. Net als het feit dat men nu doorgroeit naar 35.000 mensen per dag.

bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 29-11-2011 8:22 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

Dank voor de toelichting Marcel.

Als dit echt waar is, dan zou dit geen verbetering zijn voor het festival helaas.

Hoop dat ze het terrein dan ook groter maken als er meer kaarten worden verkocht, want anders krijgen we een Noord Duits syndroom, waar ik niet op zit te wachten.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 29-11-2011 14:35 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 november 2011 8:22 schreef bloodcorpse het volgende:
Dank voor de toelichting Marcel.

Als dit echt waar is, dan zou dit geen verbetering zijn voor het festival helaas.

Hoop dat ze het terrein dan ook groter maken als er meer kaarten worden verkocht, want anders krijgen we een Noord Duits syndroom, waar ik niet op zit te wachten.

Het terrein is nu groter en niet meer op dezelfde plek als voorgaande jaren.

cataclysm child
Posted 24-01-2012 9:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

+ King Diamond

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 24-01-2012 15:34 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 24 januari 2012 9:40 schreef cataclysm child het volgende:
+ King Diamond

Aanwezig

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2012 15:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Fuck, die moet op Graspop langskomen.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 24-01-2012 15:47 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Deze en die show in Zweden zijn de enige shows deze zomer volgens de HF site. Ik ben er niet erg bekend mee maar lijkt mij echt wel een gruwelijke act om live te zien. En Hellfest ticket is inmiddels al in de pocket dus --> siked!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 24-01-2012 16:02 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

King is da KING !!!
Jammer dat hij alleen op die twee ruk-festivals speelt, maar er komt vast nog wel meer aan in de toekomst.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-01-2012 16:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Presies, ik ga niet alleen voor King naar 1 van beide festivals

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 24-01-2012 16:11 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Al eens op Hellfest geweest dan? Vet festival imo.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-01-2012 16:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ben niet meer zo'n festival mens...

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 24-01-2012 16:25 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 24 januari 2012 16:19 schreef Staalman het volgende:
Ik ben niet meer zo'n festival mens...
+1
Althans niet de festivals waar meer dan 15.000 man komen... Vind 8 tot 10 duizend tegenwoordig toch wel echt de max, en dan ook maar één per jaar.
Doe mij de kleinschalige festivals maar, veel gezelliger, relaxter en intiemer. E je ziet nog normaal bands, zonder dat je daarvoor een groot scherm nodig bent, of je door 20 tot 40 duizend anderen naar voren moet worstelen.

bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 03-02-2012 10:45 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

The D day has come, all the soldiers are now gathered for the final assault that will at last able us to conquer the new territory in which Hellfest will take place for several years to come. Victory is a foregone conclusion with over 60 new bands backing us up, who should quickly be joined by legions of troopers from the Metal Nation!

The last bands are:

GUNS N' ROSES, MEGADETH, MOTLEY CRUE,

REFUSED, DROPKICK MURPHYS, BIOHAZARD, TURBONEGRO, WITHIN TEMPTATION

ABYSSE, ALL SHALL PERISH, ARSON ANTHEM, ASCENSION, BEHEMOTH, BELENOS, BENIGHTED, BIG BUSINESS, BLACK BOMB A, BUKOWSKI, CANCER BATS, CELESTE, D-A-D, DISCHARGE, DOOMRIDERS, EDGUY, ENTOMBED, GOTTHARD, HANK III, HAMLET, HEAVEN SHALL BURN, IHSAHN, INSOMNIUM, JESUS CROST, KORITNI, LASTING VALUES, LITURGY, LOCK UP, MOONSORROW, NECROPHAGIA, OBITUARY, OCTOBER FILE, SATYRICON, SEBASTIAN BACH, SHINING, SUBLIME CADAVERIC DECOMPOSITION, SUFFOCATION, SUNNO))), THE ATOMIC BITCHWAX, THE BRONX, THE OBSESSED, THE RODEO IDOT ENGINE, TRAGEDY, TREPALIUM, UNEARTH, UNSANE, URIAH HEEP, VITAMIN X

+ 10 other bands

ALL PIG MUST DIE & WHITECHAPEL has canceled their performances.

Once the final phase of the plan is done and that more than 30,000 troopers will have gathered on the morning of June 15, 2012, the 160 bands will deploy over 6 different zones of the new area which is twice as big as the last battlefield from 2006 to 2011. The bands will be dispatched on these 6 areas according to their musical style and importance. 17 bands per day including headliners will play on the two main external stages "Mainstage 1" and "Mainstage 2." A double tent will host two other stages with 18 bands per day. One of them is called "The Altar" and will offer the best Death Metal and Grindcore acts. The other one is called "The Temple" and it is on this stage that Pagan and Black Metal bands will play. Under "The Valley" tent you will find the 5th stage, where you can enjoy 9 bands every day playing Stoner, Doom, Sludge, Psychedelic and other Metal Alternative... Finally 9 bands per day will also perform at "The Warzone" which will be dedicated to Punk, Hardcore, and D-beat. At the entrance of the festival you will find the Metal Corner, where the hostilities will begin at 5pm on the Thursday with 8 bands as well as DJs who will play their evil playlists every night from Thursday to Sunday.

We invite all troopers who want to join us and discover more information about this year’s line-up and the new festival layout mention above to go to the new Hellfest 2012 website: www.hellfest.fr.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 03-02-2012 11:29 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Blij dat mijn kaartje in de pocket is, wát een lineup verdomme.

HANK WILLIAMS III!

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-02-2012 12:13 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wat een gave lineup weer. Zo jammer dat ik hier niet heen kan.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-02-2012 12:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

mooie line-up, maar 6 podia...is beetje veel van het goede.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 03-02-2012 12:53 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Wel wat veel maar aan de andere kant natuurlijk ook gewoon een beetje luxeprobleem. Met een beetje puzzelen kom ik er denk ik wel uit!

[Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 03-02-2012 12:55]

cataclysm child
Posted 03-02-2012 13:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

50 bands die ik wil zien, deftig.

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 03-02-2012 14:44 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Damn, dit is wel weer geniaal... En Hellfest is me heel goed bevallen 2 jaar terug... Waarom heb ik mijn laatste tentamen van m'n studie op de eerste dag van Hellfest

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com