|
Auteur: |
|
|
ik heb zo'n gevoel dat die vent over 't hekje isgeklomen. Gebeurt wel vaker. In dat geval: eigen schuld. Hoe dan ook: leeuw afmaken = fout. Dat beest heet niet voor niet een roofdier. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
mensen die naar dierentuinen gaan meoten ze afmaken, samen met de dieren.... eigenlijk meot iedereen dood, mens of dier... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Een betere wereld begint bij jezelf |
|
jeez, alles begint tegenwoordig bij jezelf: een beter milieu een betere wereld etc. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Ik bedoelde meer dat hij dan maar eens eerst de hand aan zichzelf moest slaan |
|
echt zonde van die dieren... die eikel moeten ze gewoon afmaken, ipv die leeuw. Als je over het hek ofzo van ene leeuwen verblijf klimt ben je zoiezo al levens moe, dus heeft die leeuw hem alleen een dienst bewezen door dem aan te vallen.. |
|
Klootzakken!!! Ze moeten godverdomme met hun vuile kankerpoten van die leeuw afblijven!!! Die beesten zijn bijna uitgestorven en dan gaan ze er één afmaken omdat hij nou toevallig zijn natuurlijke gedrag vertoont BAH!!! Als ik ergens een hekel aan heb is het dat "mensen zijn zo superieur" gedoe.... wie denken ze wel dat ze zijn, eerst die leeuw in een hokje proppen waar dat beest wegkwijnt en weet ik wat nog meer en hem dan doodmaken als hij doet wat een leeuw hoort te doen..... AAARRRRGGGGHHHHHH!!!!! Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb ooit in een dierentuin gezien dat een tijger aan zijn kant van het hek kwijlend en zijn bek aflikkend meeliep naast een klein kindje.....had blijkbaar honger I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Waarom denk je dat men een hek uitgevonden heeft. Maar eigenlijk moeten die beesten zoveel te eten krijgen dat ze geen honger meer kunnen hebben, al hoe wel dat eten van tijgers en leeuwen bestaat ook uit dood vlees, dus er moeten veel dieren geslacht worden om ze voeden. |
|
Een leeuw hoort te kunnen jagen, dat zit in z'n bloed... die instincten kunnen nooit onderdrukt worden door ze maar vol te proppen. Dead things grow from deep inside... |
|
[quote]Op 29 juni 2001 14:04 schreef Lord Morgoth het volgende: jeez, alles begint tegenwoordig bij jezelf: Ja laat het eens bij een ander beginnen. |
|
Ok, begin jij maar... |
Index / Algemeen |