|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Neu, ik stond daar prima en ik heb totaal geen last van mensen die in een pit staan en af en toe tegen mij aan schurken. No probs at all. Maar mensen die daarbij hun kleren gaan uittrekken zijn gewoon ranzige tokkies. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hou je niet van blote bezwete mannenlichamen? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Niet per definitie nee, jij? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: alleen mn eigen wat vind je wel echt mooi dan? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Black metal, orchideeën en ruitjesbroeken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wat jij zoekt is dus een onbezwete blackie in ruitjesbroek die jouw een bosje orchideeën aanbiedt? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik zoek niets. En daarbij hou ik niet van blekcies, alleen van black metal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wat ben je weer kribbig. Ik was op de een of andere manier nieuwsgierig op wat voor mannen je viel. Maar je als je die vraag liever ontwijkt ook goed hoor. Het gaat me ook niets aan immers. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Hoezo kribbig? Ik geef je toch gewoon antwoord? Als je nieuwsgierig bent naar de vraag op welk type mannen ik val dan is het wellicht handig om je vraag wat gerichter te formuleren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Kwam zo over maar dan hebben wij daar ander een beeld van. Dat heb je soms he. En eigenlijk interesseert het me geen snars waar jij op valt. Ik ben toch je type niet ... hoe de hazen lopen ... |
|
*kuch* Kunnen jullie ff via MSN afspreken wellicht? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Daar kun je niets aan doen. Er zijn meer mensen die begrijpend lezen lastig vinden. quote: Ik denk het ook niet. Bovendien heb ik geen zin om elke keer met mijn schoonmoeder naar de eerste hulp te moeten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En on topic maar weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 04-11-2011 19:52] ... hoe de hazen lopen ... |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 04-11-2011 19:52] ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |