IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : DVD Tool - Salival
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 01-10-2002 14:07 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Heeft iemand die DVD? Volgens het hoesje moet er, naast 5 videoclips van Tool, ook nog eens 70 minuten live concert opstaan...

Gisteren was een collega van me bij ons thuis met deze DVD, omdat hij het thuis niet voor elkaar krijgt iets anders te voorschijn te toveren dan de 5 clipjes...

Wij hebben onze DVD speler in de pc en dan kan je nog wel eens met de cursor van de muis de easter eggs tevoorschijn toveren...

Wat we ook probeerden: geen resultaat (zowieso werkt die dvd heel raar, maar goed). Op de diverse easter eggs websites vonden we wel iets over een easter egg, maar dat was een extra clippie o.i.d., maar die hadden we al gevonden...

iemand enig idee? Of heeft Tool haar fans gewoon genaaid?

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 01-10-2002 14:07]

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 01-10-2002 17:19 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Zeker 70min live consnert muziek als je hem in 1 normale cdspeler stopt?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-10-2002 18:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik HAD die box ooit, en er stonden bij mij alleen clips op, GEEN live materiaal. Ik vraag me ook af waar je dat vandaan haalt, want daar heb ik nog nooit van gehoord.

OP DE CD staat wat live materiaal . Misschien is het dat?

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 01-10-2002 19:06 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik heb 'm ook gezien, en inderdaad alleen de videoclips...

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 01-10-2002 19:49 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Het stond op het stickertje op de hoes, zeg maar...

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 05-10-2002 12:52 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Geen idee of er live nummers op die DVD staan of dat er een gewone cd bij zit met live nummers, wat ik wel weet is dat ik die live nummers op een CD-R heb staan en dat Third Eye (live) en Pushit (live) B-R-I-L-J-A-N-T zijn. De resterende nummers zijn ook goed, Message to Harry Manback II een leuk hebbedingetje maar vooral Pushit (live) is om te janken zo goed. Ze hebben dat nummer 'from a different angle, under a different light' bekeken, waardoor het een heel ander nummer is geworden, maar tegelijkertijd herkenbaar blijft. SCHITTEREND.

Dolf Brouwers - another dead hero

Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 05-10-2002 21:43 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Bij die DVD (fucking irritant menu trouwens) zit dus ook een cd met allemaal livetracks van Tool, maar bullshit om dit een concert te noemen vind ik.
Ik vind de dvd/cd-box overigens wel erg duur, vooral omdat er alleen maar 5 video's op die dvd staan. Hadden ze een stuk uitgebreider mogen maken....

Bring The People Together

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com