|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Komen dus. [Dit bericht is gewijzigd door Gruis op 04-10-2011 17:30] |
|
Waarom speelt Endezzma hier niet bij? |
|
quote: Waarom stel je die vraag op twee verschillende fora? Het zal vast niet veel uitmaken of die gozer je één of twee keer antwoord geeft :') |
|
Jij reageert anders ook op twee verschillende fora. Bovendien, wie zegt dat dit diezelfde gozer is? Ik zie 2 verschillende nicknames... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 04-10-2011 16:16] |
|
@Regeer: Maar wel dezelfde gozer. |
|
quote: Maar ik zeg niet twee keer hetzelfde [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 04-10-2011 16:19] |
|
Blijkbaar heb je wel twee keer moeten doen om dat laatste bericht te typen, anders had je hem niet hoeven editen |
|
|
|
Tnx! Kan ik daar ook nog ff vragen waarom Endezzma er niet speelt |
|
Binnenkort avondschema. [Dit bericht is gewijzigd door Gruis op 04-10-2011 16:52] |
|
quote: |
|
Wat vet dat er weer een Seasons end fest is! super line-up vooral White Oak! zeker aanwezig |
|
white oak? waa rkan ik wat info vinden van deze band? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Veel meer dan dit is er online nog niet te vinden momenteel. Voor de 19e november zullen we sowieso online te beluisteren zijn. Met een beetje geluk zal op Seasons End voor het eerst materiaal verkrijgbaar zijn. |
|
Present voor ruis en biertjes. |
|
@Sisyphos: Goed om te horen! |
|
Er zal een stand van Heidens Hart aanwezig zijn. Tijdschema volgt spoedig! |
|
quote: Goed bezig. |
|
quote: Een tweetal nummers van de opkomende demo: White Oak - De Mompelaars White Oak - Waters of Old Wel gemixed, niet gemastered. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 24-10-2011 19:19] |
|
30 seconden lopen prutsen omdat ik aanvankelijk dacht dat de potmeters van mijn versterker kraakten en vervolgens na 40 seconden het venster gesloten. Samengevat: Afwezig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Klinkt goed I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Tijdschema staat in de bovenste post. |
|
Angantyr - Et Varsel om Død Eindig - Bloedspoor Northward - In Sturmes Wind White Oak - De Mompelaars: [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 31-10-2011 11:12] |
|
Nog 2 weken! |
|
Zaterdag a.s.! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |